" Здорове харчування -запорука здоров'я "

















27 листопада на базі Галицького коледжу ім. В'ячеслава Чорновола відбулося засідання міжшкільного учнівського клубу "Планета здоров'я" на тему: "Здорове харчування - запорука здоров'я". Захід проведений в рамках Комплексної  міської  Програми "Здоров'я тернополян" на 2016-2018 роки. Захід приурочений Всесвітньому дню боротьби з цукроким діабетом, який відзначається 14 листопада. 
  План заходу:
1. Вітальне слово директора Галицького коледжу ім. В'ячеслава Чорновола М.П. Баб'юк.
2. Анонс заходу : "Здорове харчування - запорука здоров'я"  (Козловська Л.П., методист ТКМЦНОІМ; Банах С.В., вчитель біології та основ здоров'я гімназії "Гармонія"  Галицького коледжу ім. В'ячеслава Чорновола)
3."Проблеми  цукрового діабету, його профілактика та методи ефективного контролю» (студенти ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського)
4. Майстер-клас з приготування здорової їжі з національних продуктів харчування. ( Гладчук О.П.,викладач відділення туризму і ресторанного бізнесу Галицького коледжу ім. В'ячеслава Чорновола)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»