Овітнє трансфер-містечко інноваційних можливостей. Проектно-компетентнісна локація.

16 листопада на базі ТНВК №35  працювала проектно- компетентнісна локація освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей на тему:"Школа сприяння здоров'ю".

Заклад сприяння здоров'ю  це освітня установа, в якій в процесі навчання і виховання на основі нових технологій, в умовах, сприятливих для стану здоров'я дітей і дорослих, здійснюється усвідомлене педагогами, медичними працівниками і батьками формування культури здоров'я.  Це відбувається за активної участі самих дітей. Основи діяльності школи сприяння здоров'ю складають: розвиваюче навчання і виховання, лікувальна педагогіка, здоров'язбережувальні  технології, динамічне спостереження за станом здоров'я дітей, медико-педагогічна активність сім'ї.
Пріоритетні напрями:
                                        ТНВК №35. Плавання.
 Унікальний вид фізичної активності. Специфічні особливості впливу плавання на дитячий організм пов’язані з активними рухами в воді. При цьому організм дитини піддається подвійному впливу: з одного боку – фізичних вправ, з іншого – унікальних властивостей водного середовища.



                  ЗДО №27.Казкотерапія.
   Казкотерапія – найдавніший спосіб терапії. Допомагає отримати почуття захищеності у світі, надає можливість програти основні життєві ситуації у «захищеному режимі» – через казки. Казка набагато старша, ніж наука психологія, і за силою свого впливу на дитину з особливими освітніми потребами, ніяк не поступається їй. Казкотерапія найкраще «працює» у комплексі із іншими видами арт-терапії.
ЗДО №34. Музикотерапія.
              Ліки, які слухаютьМузикотерапія є важливим чинником становлення і розвитку гармонійної особистості через вплив на:емоційно-чуттєву сферу, інтелектуальні здібності, психотерапевтичний і фізіологічний стан.
ТНВК ШМЛ №15. «Навчання в русі».
«Люди часто хворіють, бо глядітися не вміють», - каже народне прислів’я. Саме навичка «глядітися» і є метою вчителів, які досить майстерно працюють з дітьми. Проблемі здорового способу життя, як важливого чинника особистості, присвятила свої дослідження науковець Дубогай О. Д., професор Київського інституту гігієни. У жовтні 2016 року у закладі розпочато дослідно-експериментальну роботу за методикою «Навчання в русі» .
ТЗОШ №19. «Абетка здорового харчування».
Аналіз результатів діагностики стану здоров’я учнів продемонстрував ,що більшість школярів мають захворювання шлунково-кишкового тракту. З метою усунення цієї проблеми творчою групою вчителів закладу було розроблено ряд заходів, спрямованих на популяризацію здорового харчування. Повторна діагностика стану здоров’я контрольної групи дітей засвідчила позитивну динаміку. У 2015році школа стала учасником проекту «Абетка здорового харчування».
ТЗОШ №25. Арт-терапія.
         Предмети художньо-естетичного циклу сприяють розвитку         емоційно-почуттєвої сфери учнів. В  навчанні важливо використовувати прийоми арт-терапії,  які сприяють не тільки  збагаченню морально-духовної сфери школярів, але й ефективно впливають на формування ключових життєвих компетентностей.

















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»