План методичних заходів на листопад


Тема
Форма
роботи
Термін
Місце
проведення
Відповідальний
1.
 Засідання кафедри партнерського навчання (навчання учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з надання першої домедичної  допомоги  на базі ТДМУ ім.І.Я. Горбачевського)
Навчання -практикум
06.11.2017о 15.00 –ТНВК ШПЛ №2,ТУГ;
13.11.2017р о15.00 -
ТСШ №3, ТЗОШ №4;
20.11.2017о 15.00-ТСШ №5, ТНВКШЛ № 6;
27.11.2017р. о 15.00 -
Гімназія «Гармонія», ТСШ №7;
( 20 учнів 9-х класів та два вчителя з кожного навчального закладу )
(наявність змінного взуття або бахіл обов’язкова)

ННІ медсестринства ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського
(вул.Коцюбинського,3)
Козловська Л.П.

2
Засідання клубу «Планета здоров’я»

Навчання-практикум
08.11.2017 о 14.30 - для шкіл округів «Дружба», «Сонячний»

09.04.2017р о 12.30  для шкіл округів «Центр», «Східний»
( 2-4 учні 9-х класів та вчитель основ здоров’я з кожного навчального закладу )
(наявність спортивного одягу


Центральний вхід в парк імені Тараса.Шевченка
Козловська Л.П.,
Гладка В.В.,
Тернопільський міський центр фізичного здоров’я населення



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»