Участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції "Управління розвитком життєвої компетентності особистості в умовах школи сприяння здоров'ю як школи майбутнього"

24 листопада в НВК "Дивосвіт" в м. Жовті води  Дніпропетровської області  пройшла Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління розвитком життєвої компетентності особистості в умовах Школи сприяння здоров’ю як школи майбутнього» 
в роботі якої взяли участь методист ТКМЦНОІМ  Козловська Л.П. та вчитель Основ здоров'я  ТНВК "Школа-ліцей ім.Назарія Яремчука" Синюк Л.Й.

В конференції взяли участь: науковці інституту модернізації змісту освіти МОН України, фахівці обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та директори загальноосвітніх навчальних закладів України, методисти інформаційно- методичних центрів, вчителі.
Під час науково-методичної частини присутні мали можливість поглибити свої знання з таких проблем:
"Школа сприяння здоров'ю як модель школи майбутнього" (старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів Інституту модернізації змісту освіти МОН України ,кандидат педагогічних наук Бережна Т.І.);
"Особливості організації експериментальної роботи в умовах освітнього округу"(начальник відділу освіти виконкому Жовтоводської міської ради Левіна Л.В.);
"Становлення професійної компетентності вчителя через застосування інноваційних технологій"
(проректор ДОІППО  Ватковська М.Г.);
"Світоглядні складові формування життєвої компетентності особистості"( декан факультету відкритої освіти ДОІППО , доктор філософських наук, доцент Висоцька О.Є.).
Досвідом роботи поділились і працівники НВК " Дивосвіт".
        Науковці і практики відмітили високий організаційний і науково-методичний рівень конференції, високий рівень проведення уроків і практичних заходів.





  В ході конференції  учасники мали змогу  ознайомитись з моделлю школи випереджальної освіти для сталого розвитку в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад – школа І - ІІІ ступеня – позашкільний заклад екологічного спрямування, побачити  шляхи  та механізми управління розвитком життєвої компетентності особистості в НВК «Дивосвіт».  Під час  практичної  частини  конференції педагогічним колективом комплексу було представлено ряд навчальних занять та виховних заходів  з використанням інноваційних освітніх технологій розвитку життєвої компетентної особистості. В закладі організовано дистанційне навчання як учнів так і вчителів,  педагоги розробляють  і використовують власні дидактичні мультимедійні матеріали, ведеться автоматизований моніторинг розвитку життєвої компетентності особистості, створено  сайт дошкільного закладу,  школи, еколого-натуралістичного центру, свої сторінки на сайті  мають методичні об’єднання вчителів та  всі класи комплексу, створені спільноти батьків.  Система розподілу прав доступу користувачів до сайту дозволяє наповнювати його практично кожному – керівнику, педагогу, учню, батькам та випускникам.
Високої оцінки заслуговує  організація діяльності наукового учнівського товариства, рівень і кількість  мультимедійного супроводу уроків і виховних заходів, організація допрофільної підготовки, наскрізність і наступність екологічної освіти, діяльність самоврядної шкільної організації «Країна Дивосвіт».    Під час підведення підсумків конференції присутні відмітили, що  консолідація зусиль всього  колективу комплексу щодо проведення  експериментальної діяльності   Всеукраїнського рівня  за темою «Управління розвитком життєвої компетентності особистості в умовах школи сприяння здоров’ю як школи майбутнього» та  експериментів обласного рівня  «Формування механізмів трансформації регіональної системи освіти на основі принципів випереджаючої освіти для сталого розвитку» і «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу»  дає позитивні результати.   Відгуки директорів, науковців, управлінців свідчать про те, що освітнє середовище створене в закладі охоплює здоров'язбережувальну  та соціальну проблематику навчання й виховання, формує нову систему ціннісних орієнтирів та моделей поведінки підростаючого покоління, сприяє розвитку життєвої компетентної особистості та становленню активної громадянської позиції учнівської молоді.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»