В гостях у семикласників Тернопільської класичної гімназії

10 листопада  на базі 7-б класу Тернопільської класичної  гімназії відбувся відкритий урок  з основ здоров"я на тему  " Косметичні проблеми підлітків. Функції шкіри.Чинники, які впливають на здоровя шкіри.Типи шкіри. Особливості функціонування  шкіри в підлітковому віці. Догляд за шкірою і волоссям."
           Мета: формувати в учнів поняття про косметичні засоби, поглибити знання про будову 
 та функції шкіри , типи шкіри та волосся, визначати фактори які впливають на здоровя шкіри ,
 вчити підбирати косметичні засоби , розвивати навички здорового способу життя,
 виховувати дбайливе ставлення до власного здоровя.



Тип уроку : комбінований з елементами тренінгу.



Велика вдячність розумним, надзвичайно талановитим
та креативним  гімназистам за приємне спілкування ! Будьте здорові та успішні !




Комментарии

  1. Містер Бенджамін вийшов за межі своїх вимог, щоб допомогти мені отримати кредит, який я використовував, щоб розширити свій аптечний бізнес. Вони були дружніми, професійними та абсолютними дорогоцінними каменями для роботи. Я рекомендую будь-кому, хто шукає позику, зв’язатися. lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»