Шлях в науку: перші кроки

6 квітня 2023 року була проведена ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та здобувачів освіти «Шлях в науку: перші кроки».

Співорганізаторами були Тернопільський національний педагогічний університет ім Володимира Гнатюка ,Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу, КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді», Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Рівненський державний гуманітарний університет, Волинський Інститут післядипломної педагогічної освіти. В конференції взяли участь більше ста учнів та здобувачів вищої освіти десяти областей України (Тернопільська, Рівненська, Волинська, Львівська, Хмельницька, Київська та м. Київ, Сумська, Донецька, Житомирська та Херсонська).

Гідно представили свої напрацювання і школярі освітніх закладів міста Тернополя, серед них:

  • Барановський Богдан Віталійович, учень ТУГ ім. І.Франка показав важливість застосувань арилзаміщених сукцинатів. Вони можуть бути використані для регулювання рівня вуглеводнів в організмі та для зменшення ризику виникнення серцево-судинних захворювань.
  • Прокопчук Христина Миколаївна, учениця Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивченням іноземних мов  розповіла про карстові печери Тернопільщини та показала їхню неймовірну красу. Ці печери є унікальними природними об’єктами і привертають увагу туристів з усього світу.
  • М’яхкота Єлизавета Михайлівна, учениця Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка розглянула проблеми соціальної реклами як методу профілактики підліткового тютюнопаління в Україні.
  • Боляк Вікторія Михайлівна, студентка Галицького фахового коледжу імені В.Чорновола розглянула проблему «Аналіз складу морозива на вміст біохімічних  речовин»

ПОШИРИТИ ЦЕ: 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»