Формування інноваційної культури вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології навчання.
Розвиток інноваційних процесів у освіті на
сучасному етапі є об'єктивною закономірністю, що зумовлюється: інтенсивним
розвитком інформаційних технологій у всіх сферах людського буття; оновленням
змісту філософії сучасної освіти, необхідністю підвищення рівня активності та
відповідальності педагога за власну професійну діяльність, спрямовану на
формування ключових компетентностей
школярів. У зв'язку з цим винятково важливого значення набуває
формування інноваційної культури педагога.
Саме ця проблема була предметом розгляду
на заняттях курсів неперервної педагогічної освіти ТКМЦНОІМ
на тему: Формування інноваційної культури вчителя.
Готовність вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології
навчання.
Мета спецкурсу - формувати у педагогівзагальної середньої освіти основи інноваційної культури, підвищити їхні професійні компетентності шляхом здобування додаткових знань і умінь, відповідно до професійно-кваліфікаційних характеристик, що дасть змогу забезпечити вищу якість діяльності в сучасних освітніх умовах; розвивати здатність фахівця до творчого сприйняття, розуміння і вираження дійсності в професійній сфері, здатність успішно діяти в динамічному інноваційному середовищі з урахуванням специфіки професійної діяльності.
Комментарии
Отправить комментарий