Формування інноваційної культури вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології навчання.


Розвиток інноваційних процесів у освіті на сучасному етапі є об'єктивною закономірністю, що зумовлюється: інтенсивним розвитком інформаційних технологій у всіх сферах людського буття; оновленням змісту філософії сучасної освіти, необхідністю підвищення рівня активності та відповідальності педагога за власну професійну діяльність, спрямовану на формування ключових компетентностей  школярів. У зв'язку з цим винятково важливого значення набуває формування  інноваційної культури  педагога.
Саме ця проблема була предметом розгляду на заняттях курсів неперервної педагогічної освіти ТКМЦНОІМ на тему: Формування інноваційної культури вчителя. Готовність  вчителя до інноваційної діяльності. Інноваційні технології навчання.










Мета спецкурсу - формувати у педагогівзагальної середньої освіти  основи інноваційної культури, підвищити їхні професійні компетентності шляхом здобування додаткових знань і умінь, відповідно до професійно-кваліфікаційних характеристик, що дасть змогу забезпечити вищу якість діяльності в сучасних освітніх умовах; розвивати здатність фахівця до творчого сприйняття, розуміння і вираження дійсності в професійній сфері, здатність успішно діяти в динамічному інноваційному середовищі з урахуванням специфіки професійної діяльності.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»