Засідання інтерактивної школи сучасного вчителя : «Інновації сьогодні. Основні освітні тренди навчального року»

14 березня на базі ТЗОШ №16 відбулось засідання інтерактивної школи сучасного вчителя інтегрованої платформи  вчителів біології та основ здоров'я  : «Інновації сьогодні. Основні освітні тренди навчального року»

План заходу:
Теоретичний блок
  1. «Розвиток критичного та креативного мислення - один з трендів сучасної освіти»
 (методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
  1. Технологія “перевернутого навчання”
(кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри інформатики та методики її викладання  Балик Н.Р,)
  1. Методичний вернісаж
(вчитель вищої категорії  ТНВК Школа –ліцей ім.Назарія Яремчука №6 Сиротюк С.В., вчитель  вищої категорії ТНВК ШПЛ №2 Згурська С.Б.)
Практичний блок

Вправа «Мозаїка» для критичного осмислення та аналізу інформації
 (методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
Самоосвітня діяльність педагога
 (вчитель вищої категорії,  вчитель-методист ТЗОШ №16 Смаль О.А.,  вчитель вищої категорії,  вчитель-методист гімназії “Гармонія” Галицького коледжу ім. В.Чорновола  Банах С.В., вчитель вищої категорії,  вчитель-методист ТСШ №7 Бенч О.В., вчитель вищої категорії,  вчитель-методист ТЗОШ №10 Гдаль Б.Б.)

Лайфхаки до заняття
Інновація освіти — цілеспрямований процес часткових змін, що ведуть до модифікацій мети, змісту, методів, форм навчання й виховання, адаптації процесу навчання до нових вимог.
 Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.
Критичне мислення — мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно обміркованих та незалежних рішень. Йому притаманні такі властивості, як усвідомленість та самовдосконалення.








Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»