Засідання інтерактивної школи сучасного вчителя : «Інновації сьогодні. Основні освітні тренди навчального року»
14 березня на базі ТЗОШ №16 відбулось засідання інтерактивної школи сучасного вчителя інтегрованої платформи вчителів біології та основ здоров'я : «Інновації сьогодні. Основні освітні тренди навчального року»
План заходу:
Теоретичний блок
(методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
Практичний блок
Вправа «Мозаїка» для критичного осмислення та аналізу інформації
(методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
Самоосвітня діяльність педагога
(вчитель вищої категорії, вчитель-методист ТЗОШ №16 Смаль О.А., вчитель вищої категорії, вчитель-методист гімназії “Гармонія” Галицького коледжу ім. В.Чорновола Банах С.В., вчитель вищої категорії, вчитель-методист ТСШ №7 Бенч О.В., вчитель вищої категорії, вчитель-методист ТЗОШ №10 Гдаль Б.Б.)
Лайфхаки до заняття
Інновація освіти — цілеспрямований процес часткових змін, що ведуть до модифікацій мети, змісту, методів, форм навчання й виховання, адаптації процесу навчання до нових вимог.
Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.
План заходу:
Теоретичний блок
(методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
- Технологія “перевернутого навчання”
- Методичний вернісаж
Практичний блок
Вправа «Мозаїка» для критичного осмислення та аналізу інформації
(методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
Самоосвітня діяльність педагога
(вчитель вищої категорії, вчитель-методист ТЗОШ №16 Смаль О.А., вчитель вищої категорії, вчитель-методист гімназії “Гармонія” Галицького коледжу ім. В.Чорновола Банах С.В., вчитель вищої категорії, вчитель-методист ТСШ №7 Бенч О.В., вчитель вищої категорії, вчитель-методист ТЗОШ №10 Гдаль Б.Б.)
Лайфхаки до заняття
Інновація освіти — цілеспрямований процес часткових змін, що ведуть до модифікацій мети, змісту, методів, форм навчання й виховання, адаптації процесу навчання до нових вимог.
Перевернуте навчання — це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відео фрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно проходять теоретичний матеріал, а у класі час використовується на виконання практичних завдань.
Критичне мислення — мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно обміркованих та незалежних рішень. Йому притаманні такі властивості, як усвідомленість та самовдосконалення.
Комментарии
Отправить комментарий