Заходи на березень.



План методичних заходів на березень Основи здоров’я


Тема
Форма
роботи
Термін
Місце
проведення
Відповідальний
1
 Засідання кафедри партнерського навчання (навчання учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з надання першої домедичної  допомоги  на базі ТДМУ ім.І.Я. Горбачевського)
Навчання -практикум
06.03.2018 о 15.30 год - ТЗОШ №24,25;
13.03.2018  о 15.30 -ТЗОШ №26,27;
20.03.2018 о 15.30  - Педагогічний ліцей спортивного профілю, ТЗОШ №28, ТВШ;
 ( 20 учнів 9-х класів та два вчителя з кожного навчального закладу )
(наявність змінного взуття або бахіл обов’язкова)
ННІ медсестринства ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського
(вул. Коцюбинського,3)
Козловська Л.П.
2
Калейдоскоп цікавих ідей (методичний шопінг)
  Заняття інтерактивної школи  вчителя основ здоров’я 
27.03.2018р.
10.00 год.
Запрошуються вчителі  основ здоров’я 
ТЗОШ №4
Козловська Л.П.
4
«Роль стереотипів у формуванні особистісних ставлень»
 (В рамках проекту «Файне єднає»)        
Психологічний семінар для підлітків
13.03.2018 о 14.00 год.
Запрошуються учні 9 кл. ТСШ №5  та охочі учні 9кл. шкільного округу «Дружба» та «Центр» (2-4 учні з навчального закладу).
ТСШ №5
Козловська Л.П.,
Смолярська М.С.,
Чайківська Н.А.
3
Засідання клубу «Планета здоров’я»
«Зупинимо туберкульоз разом »
( в рамках програми «Наше здоров’я в наших руках»)
Година здоровя
до Всесвітнього  Дня боротьби із захворюванням на туберкульоз
 22.03.2018 о 14.00 год.            Запрошуються учні 8 кл. ТКГ та охочі учні 8 кл. шкільного округу «Східний» та «Сонячний» (2-4 учні з навчального закладу)
ТКГ
Козловська Л.П.,

Чайківська Н.А.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»