Тренінг "Вчимося жити разом"

Повідомляємо, що 15-16 лютого 2018 року відбудеться тренінг з методики викладання курсу «Вчимося жити разом» в основній та старшій школі.
         Для участі у роботі запрошуємо учителів основ здоров’я закладів загальної середньої освіти: Атаманчук  Михайло Степанович, учитель основ здоров’я Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 25, Демчук Лілія Дмитрівна, учитель основ здоров’я Тернопільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 27 імені Віктора Гурняка, Приведа Ольга Омельянівна, учитель основ здоров’я Тернопільського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – економічний ліцей № 9 імені Іванни  Блажкевич».

Початок роботи о 10.00 за адресою: Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти; вул. Громницького, 1.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»