Увага підручник !!!


                                                     Шановні колеги !
Видавництво «Алатон» отримало від МОН України дозвіл на друк за державні кошти підручника для 5-го класу з предмета «Основи здоров‘я» (авт. Бех І.Д., Воронцова Т.В та інші).
Цей підручник відповідає оновленій навчальній програмі для 5-го класу і повною мірою реалізує компетентнісний підхід для освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура». Підручник містить теми курсу «Вчимося жити разом», який має статистично доведену ефективність впливу. Всі додаткові матеріали до цього підручника (посібник для вчителя, розробки уроків, тести для оцінювання, інтерактивні вправи, комп’ютерні презентації, відеоматеріали) можна безкоштовно завантажити на портал іwww.autta.org.ua.
Враховуючи необхідність достатнього часу для інформованого та зваженого вибору, додаємо узагальнені характеристики підручника і його електронний макет для вільного використання у навчально-виховному процесі.
Прохання ознайомитися з  макетом підручника особисто і поширити цю інформацію серед вчителів основ здоров'я.
Характеристики і макет підручника  Основи здоров'я_5 клас авт_ Бех, Воронцова

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»