Звіт роботи за перший семестр 2017-2018 н.р.

Створено
нові методичні структури.
Напрямки наукових досліджень методичних
структур:
Інноваційна школа сучасного вчителя
Напрямок дослідження : «Модернізації курсу «Основ
здоров’я» на засадах освітніх інновацій та стимулювання до самоосвітньої діяльності
педагогів»
З метою розвитку професійної компетентності
вчителя було проведено такі заходи:
- - на базі оздоровчо -
відпочинкового комплексу відбулося інтегроване заняття інтерактивної школи сучасного вчителя: «Формування здоров’язбережувальної
компетентності вчителів основ здоров’я та бібліотечних працівників
засобами інноваційних технологій»
- - на базі ТЗОШ №20 відбулося засідання
міжгалузевої педагогічної студії «Технології формування та
розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів -
практиків» Організатори заходу: ТКМЦНОІМ (методисти Козловська Л.П., НесмашнаГ.Є.), ТНПУ ім.В. Гнатюка, ТЗОШ №20, професійна спільнота вчителів основ
здоров’я та психологів.
План заходу:
Організаційно-презентаційний
блок:
"Формування та розвиток компетентності індивідуального
здаров'язбереження учителів-практиків"
(Мешко Г,М.-доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри
педагогіки та менеджменту освіти ТНПУ ім..В.Гнатюка);
" Професійний стрес у діяльності
педагога" (Козловська Л.П.-методист ТКМЦНОІМ)
"Соціальний захист вчителя" (Береза Л,Ф.- працівник
управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування в
Тернопільській обасті )
Практично- технологічний блок.
Міні -тренінг "Психосоматичні
аспекти здоров'я вчителя"(Несмашна Г.Є-методист ТКМЦНОІМ)
Вправа
"Малювання музики"
Вправа
"Кристал розподілу енергії"
Вправа
"Долонька стресу"
Круглий стіл
"Запитання та відповіді" (Береза Л,Ф.-працівник управління виконавчої дирекції фонду соціального
страхування в Тернопільській обасті )
Напрямок дослідження : «Здоров’язбережувальна діяльність дослідно-експериментальних
навчальних закладів як засіб сприяння фахової самореалізації».
Дослідно-експериментальна
робота в рамках Програми дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського
рівня за темою «Здоров’язбережувальна технологія «Навчання у русі» в
системі оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів» на базі
ТНВК ШМЛ №15 ( ТНВК ШМЛ №15 надано статус експериментального закладу
Всеукраїнського рівня );
- 15
листопада 2017 року на базі Тернопільського навчально-виховниго комплексу
«ЗОШ І-ІІІ ступенів-медичний ліцей № 15» відбувся обласний
науково-практичний семінар на тему: Формування здоров’язбережувальної
компетентності школярів засобами технології «Навчання у русі»;
Участь
у проекті "Вчимося жити
разом", що реалізується Громадською
організацією"Дитячий фонд "Здоров'я через освіту" у партнерстві
з Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) (ТЗОШ №11)
- Вчителі основ здоров'я пройшли он-лайн курс з методики розвитку
соціальних навичок у дітей і підлітків «Вчимося жити разом» призначеного
насамперед для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які викладають
предмет «Основи здоров’я» у 1-9 класах та/або проводять виховні години у 10-11
класах в рамках чинних стандартів для початкової, основної та старшої школи.
-Участь в он-лайн опитування учнів 5-9-х класів та вчителів ТЗОШ №11 в
рамках проекту «Вчимося жити разом»
Розширено мережу закладів, долучених до Міжнародного проекту"Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю" в Україні з 2 (ТЗОШ №19,16 ) до 8 (ТЗОШ№11,20 Тернопільський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I-III ступенів- медичний ліцей №15», Тернопільський навчально-виховний комплекс « Спеціалізована загальноосвітня школа I ступеня - дошкільний навчальний заклад» №35 Тернопільський дошкільний навчальний заклад №34 Тернопільський дошкільний навчальний заклад № 27
Розширено мережу закладів, долучених до Міжнародного проекту"Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю" в Україні з 2 (ТЗОШ №19,16 ) до 8 (ТЗОШ№11,20 Тернопільський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I-III ступенів- медичний ліцей №15», Тернопільський навчально-виховний комплекс « Спеціалізована загальноосвітня школа I ступеня - дошкільний навчальний заклад» №35 Тернопільський дошкільний навчальний заклад №34 Тернопільський дошкільний навчальний заклад № 27
Участь у реалізації комплексної міської програми
«Здоров’я тернополян» на період 2016-2018 роки»

Організовано
проходження навчання з надання долікарської
допомоги учнями 9-х класівзагальноосвітніх навчальних закладів м. Тернополя на
базі ННІ медсестринства ТДМУ
імені Я. Горбачевського МОЗ України з залученням студентів наукового гуртка.
За перший семестр пройшли навчання 250 школярів з 12 навчальних закладів міста.

Міжшкільний клуб здоров’я і краси ”Планета здоров’я” (робота з обдарованими дітьми та превентивна освіта)
Напрямок дослідження : «Міжшкільний учнівський клуб як форма роботи з обдарованими учнями»
8 листопада
на універсальному спортивному майданьчику міського парку ім. Тараса
Шевченка проведений майстер-клас "Вчимося бути здоровими "для
школярів міжшкільного учнівського клубу "Планета здоров'я".
Співорганізатори заходу: Тернопільський комунальний методичний
центр науково-освітніх інновацій та моніторингу та Тернопільський міський
центр фізичного здоров'я населення. Школярі отримали нові знання та позитивні
емоції від спілкування з професійними спортсменами.
У навчальних закладах
міста протягом листопада-грудня 2017року
проведені заходи щодо відзначення в місті Всесвітнього
дня боротьби зі СНІДом
- міський конкурс агітбригад «Знай сьогодні,
щоб жити завтра»;
- тренінг для учнів 8-11 класів: «Що ми знаємо про СНІД» (8 клас),
«Ризик і оцінка ризику» (10 клас), «Гендерні стереотипи і ризики інфікування
ВІЛ» (11 клас); «Правда про СНІД»;
- зустрічі школярів з працівниками Тернопільського благодійного
товариства «Мережа людей, які живуть із ВІЛ», Всеукраїнської громадської
християнської просвітницької організації Нова надія, які провели профілактичні
бесіди у старших класах;
- написання диктанту з учнями 3-11 класів «Що треба знати про СНІД»; рефератів на
антиснідівську тематику з подальшим обговоренням на засіданнях круглих столів;
- перегляд та обговорення фільму «Життя на повну силу»;
- відеолекторій для
старшокласників «Захистіть себе від ВІЛ»;
- проведення колективних та індивідуальних бесід, профілактичних консультацій, циклу
виховних годин «Молодь за здоровий спосіб життя» «Обери життя», анкетування «ВІЛ-інфекція, СНІД», інформаційних вісників – бесід «СНІД – загроза людству»
" СНІД: подумай про майбутнє -обери життя";
-
флешмоб «Чужої проблеми не буває»;
- організація тематичних виставок малюнків «Не дай СНІДу шанс» «Захистіть найдорожче»; і плакатів «Не
згуби себе», «Ми за здоровий спосіб життя», виготовлення буклетів «Відверто
про ВІЛ/СНІД»;
-
виставка-панорама літератури «Про ВІЛ/СНІД вкотре і відверто»;
- форум-театр «Знати
сьогодні, щоб жити завтра»;
- продовженно реалізацію програми “Сприяння
просвітницькій роботі“рівний - рівному” серед молоді України щодо здорового
способу життя”;
- розробка та
розповсюдження інформаційно-просвітницьких матеріалів на тему «Профілактика
ВІЛ/СНІДу
Напрямок дослідження :
«Моніторингове дослідження здоров’язбережувального
аспекту навчального середовища
загальноосвітніх навчальних закладів».
Моніторингове
дослідження проведено 23-27 жовтня в ТЗОШ №19,20,13,16,18,25,ТТЛ.
Співпраця з освітніми установами та
громадськими організаціями

Учасники заходу мали можливість переглянути презентацію проекту "Файне єднає", обговорити можливі шляхи співпраці щодо ключових питань з інтеграції ВПО в новому середовищі та згуртуваня місцевої громади. Це актуально для вчителів основ здоров'я", адже в зміст предмету адаптується курс "Вчимося жити разом ", який впроваджується з ініціативи європейського союзу(ЄС) Дитячого фонду ООН(ЮНІСЕФ) в Україні і спрямований на формування життєвих навичок,що сприятимуть позитивній адаптації дітей ВП в освітній простір .
Уклали угоду про
співпрацю Тернопільською
обласною бібліотекою для дітей –координатором проекту «Файне єднає» та Тернопільським комунальним методичним центром науково-освітніх
інновацій та моніторингу
для спільного з метою забезпечення таким чином позитивної
адаптації дітей ВП в освітній простір міста,
оптимального рівня якості освітнього процесу.
Комментарии
Отправить комментарий