План заходів на січень 2018 р.

План заходів на січень 2018 р.
  

Тема
Форма
роботи
Термін
Місце
проведення
Відповідальний
1
 Засідання кафедри партнерського навчання (навчання учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з надання першої домедичної  допомоги  на базі ТДМУ ім.І.Я. Горбачевського)
Навчання -практикум
22.01.2018 о 15.30 год -ТНВК «Школа колегіум»,
ТЗОШ №13
29.01.2018р. о 15.30 -ТЗОШ №14,ТНВК ШМЛ №15
 ( 20 учнів 9-х класів та два вчителя з кожного навчального закладу )
(наявність змінного взуття або бахіл обов’язкова)
ННІ медсестринства ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського
(вул.Коцюбинського,3)
Козловська Л.П.
2
Методична нарада «Школа сприяння здоров’ю- осередок збереження, зміцнення і формування здоров’я учнів»
нарада
30.01.2018 о 14.30год.-координатори  закладів  сприяння здоров’ю
(  ТЗОШ №11,  ТЗОШ №19,ТЗОШ №16, ТЗОШ №25, ТЗОШ №20, ТНВКШМЛ №15, ТНВК«Спеціалізована загальноосвітня школа I ступеня - дошкільний навчальний заклад» №35 ,Тернопільський дошкільний навчальний заклад №34 ,Тернопільський дошкільний навчальний заклад № 27
ТЗОШ №19
Козловська Л.П.,
Погорелко О.Ю.
2
Гра-мандрівка
«Крокуй обережно»                                  
(В рамках програми «ПОЛіС»)
Гра-мандрівка
25. 01.18 0 14.00 14.00  для учнів 6 кл. ТЗОШ №5
Тернопільська
Обласна бібліотека для дітей
(вул. Коперника,17)
Козловська Л.П.,
Чайківська Н.А,
Тернопільська
Обласна бібліотека для дітей
3
Засідання клубу «Планета здоров’я»
«Самооцінка стану власних напружень та вміння
вийти із стресових ситуацій»    
(В рамках проекту «Файне єднає»)

Коло спілкування
17.01.2018 о 14.30 - для шкіл округів «Дружба», «Сонячний»
18.01.2018 о 14.30  для шкіл округів «Центр», «Східний»
( 2-4 учні 9-х класів та вчитель основ здоров’я з кожного навчального закладу )

ТЗОШ №4
Козловська Л.П.,
Чайківська Н.А,
Тернопільська
Обласна бібліотека для дітей

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»