Засідання міжшкільного клубу "Планета здоров'я"



26 та 27 вересня 2016 року на базі ТНВК ШЕЛ
№9 відбулося засідання міжшкільного клубу «Планета здоров’я» на тему «Репродуктивне здоров’я – основа  здорової та щасливої  родини.»  Зустріч відбулася в рамках комплексної  міської програми «Здоров’я тернополян» на період 2016-2018 роки» (наказ управління освіти і науки ТМР «Про заходи в рамках комплексної міської Програми «Здоров’я тернополян» на 2016-2018 роки» від 18.03.2016р.  № 133.
   На зустрічі були присутні дев’ятикласники навчальних закладів міста. Вони мали можливість поспілкуватись з спеціалістами Міжнародного благодійного фонду «Дар життя» та громадської організації «Християнський навчальний центр «Успіх».
Зустріч проходила у формі довірливого, інтерактивного спілкування. Школярі переглянули відео, слайди,  уявили  свій розвиток в лоні матері, пройнялись думкою про   важливість великого щастя материнства та батьківства в житті кожної людини. 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»