Відбувся моніторинг стану викладання основ здоров'я в загальноосвітніх навчальних закладах міста!



На виконання наказу управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 06.10.2015 р. № 431 «Про вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з  основ здоров’я у загальноосвітніх навчальних закладах м. Тернополя» з 09 по 13 листопада 2015 року у загальноосвітніх навчальних закладах м. Тернополя вивчався стан викладання курсу основи здоров’я, якість та рівень навчальних досягнень, організація позакласної роботи з учнями, впровадження шляхів і методів забезпечення належної результативності  та якості навчання, організації методичної роботи із педагогічними працівниками, які викладають предмет «Основи здоров’я».


Перевіркою було охоплено  такі навчальні заклади: ТТЛ, ТКГ, гімназія «Гармонія» Галицького коледжу ім. В’ячеслава Чорновола , ТНВК «Школа-ліцей» № 6 ім. Н. Яремчука, ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого», ТНВК ШМЛ № 15, ТЗОШ № 16, 18, 19, 22, 23, 24, 25, ТСШ № 7.
Матеріали вивчення підтверджують, що педагогічні колективи навчальних закладів кваліфіковано й відповідально працюють над удосконаленням навчально-виховного процесу з основ здоров’я, формують в учнів науковий світогляд, національну свідомість, загальнолюдські  якості, забезпечують виконання методичних рекомендацій щодо викладання основ здоров’я у 2015-2016 навчальному році, формують і розвивають здоров’язбережувальну  компетенцію  учнів, застосовують метод розвитку життєвих навичок, реалізуючи  концепцію особистісно  орієнтованого навчання, удосконалення  здатності  дітей  адаптуватися  в повсякденному житті.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»