Участь у спеціальному проекті під патронатом дружини Президента України Марини Порошенко "Я можу врятувати життя"

 18-22 травня школярі міста  пройшли тренінги - навчання з надання першої домедичної допомоги в рамках спеціального проекту під патронатом дружини Президента України Марини Порошенко "Я можу врятувати життя".
Організатор проекту -  ВГО "Український фонд "Здоров"я",  партнер проекту -"Ukrainian Paramedic Group".
У рамках навчання школярі здобули практичні навички з низки маніпуляцій , а саме : визначення дихання ( потрійний прийом),  переведення  потерпілого в стабільне положення , відновлення прохідності дихальних шляхів, прийом Хеймліка,  проведення серцево- легеневої реанімації та зупинка кроватечі.
Навчання завершилось урочистими фінальними змаганнями , у якому взями участь команди таких навчальних закладів:
- "Морські соколи" (ТЗОШ № 24)
- " Кадри "LIFE" (ТНВК ШПЛ №2)
- " Подорожник " (ТЗОШ №16 ім.В.Левицького)
- " Юні рятвальники "( ТНВК ШЕЛ №9 ім.І.Блажкевич )
- "Екстрім" (ТНВК ШЛ №13 )
-  "Наснага "( ТЗОШ №18)
- " Флеш"  (ТНВК ШЛ №6 ім.Н.Яремчука)
- "Юні медики" (ТНВК ШМЛ №15)











            Усі  учасники  виявили відмінні  навики  надання  першої  домедичної  допомоги  і  отримали відповідні дипломи , але  найкращими  стали :
- команда " Подорожник " (ТЗОШ №16 ім.В.Левицького) - 1 місце;
- команда " Кадри "LIFE" (ТНВК ШПЛ №2) - 2 місце ;
- команда  "Наснага "( ТЗОШ №18) - 3 місце.
Призери були нагородженні  великим комплектом  м"ячів . 
З вітальнич словом до присутніх звернулись  координатор ВГО "Український фонд "Здоров"я" Юлія Підкурганна,  директор департаменту освіти і науки Тернопільської ОДА Любимир Левкович  Крупа .
      Юні дарування Центру  творчості дітей  та юнацтва  міста та Тернопільської Української гімназії  вразили гостей своїми талантами.
        На згадку про Тернопіль  вихованці Тернопільської Української гімназії подарували гостям сувеніри, виготовлені власними руками.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»