ПрофМайстерки-2025

 ПрофМайстерки для вчителів природничої освітньої галузі (біології, хімії, географії, курсу «Пізнаємо природу») , соціальної та здоров’язбережуючої освітніх  галузей (основи здоров’я, курсів «Здоров’я, безпека та добробут», «Основи сім’ї») проходила за загальною темою: « Основні аспекти перезавантаження НУШ в базововій середній та профільній  школі.» основна мета даних профмайстерок розробити методики:

  •  переорієнтації освітнього процесу на особистість учня, який має навчитись робити свідомий вибір, пошук шляхів для створення сприятливих умов досягнення кожним учнем найбільш можливого й необхідного для нього рівня знань і навичок, набуття життєвого досвіду, особистісних якостей і життєтворчих здібностей, які необхідні для вирішення реалізації основних життєвих завдань як індивідуального проекту;
  • конструювання й реалізація відповідного варіативного компонента змісту базової освіти, конструювання спецкурсів , відповідність їх психологічному, пізнавальному, профорієнтаційного аспектів. Активізація науково-дослідницької роботи учнів, участі у конкурсах, клубах, школах, хакатонах, воршопах, тощо.;
  •  створити умови для випробування учня в різних видах навчальної діяльності, яка має здійснюватись на діагностичній основі й мати за мету не тільки виявлення професійних орієнтацій учнів, переважних схильностей у різних галузях знань, а й формування інтересів, потреб, самомотивованого, самостійного навчання як усвідомленої навчальної діяльності.

Перша ПрофМайстерка активізувала питання :

– Формування академічних ліцеїв в перехідний період до профільної школи з досвіду роботи ТАЛУГ. ( Федоруц М.В. директор ТАЛУГ ім.І.Франка )

– Формування профільних інтересів та намірів   школярів в середній базовій школі. (Козловська Л.П. консультант ТКМЦНОІМ)

– Навчальні дослідження як розвиток діяльнсної компоненти учня та вчителя (Тарас Н.І. консультант ТКМЦНОІМ)

– Освітнє партнерство ЗЗСО і роботодавців для професійного самовизначення школярів. – Агрохолдинг «ЕНСЕЛКО» і перші кроки в майбутню професію. – Модельна програма для курсу за вибором «Агросфера» (Олена Медзата, керівник відділу персоналу, Віктор Трачук, керівник відділу соціальної політики Агрохолдингу «ЕНСЕЛКО» )

 Наступні майстерки проведені для конкретних категорій педагогічних працівників:

Профмайстерка 26. «Результати НМТ-2024 з хімії. Особливості проведення НМТ-2025»модератори: Тарас Н.І., Трофимчук А.В.Учителі хімії
Профмайстерка 27. «Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в соціальній та здоров’язбережувальній освітній галузі НУШ»модератори: Козловська Л.П. Торопова Т.А.Учителі курсу «Здоров’я, безпека та добробут», основ здоров’я
Профмайстерка 28. «Особистісно орієнтований підхід на уроках природничої освітньої галузі»модератори: Козловська Л.П. Товстига І.З.Учителі біології, курсу «Пізнаємо природу»
Профмайстерка 29. «Діяльніснокомпетентнісний підхід на уроках географії»модератори: Козловська Л.П. Боднарчук М.Б., Бай О.Б.Учителі географії
Профмайстерка 30. «Хімічний всесвіт. Дослідження без меж»модератори: Тарас Н.І.    Учителі хімії
Профмайстерка 34 Освітнє партнерство з закладами вищої освіти для реалізації курсу «Основи сім’ї»модератори: Козловська Л.П.  учителі курсу «Основи сім’ї»

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Звіт роботи методоб'єднання вчителів основ здоров'я за I півріччя 2016-2017 н.р.

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.