T – MISTECHKO інноваційних можливостей як засіб підготовки до профільної школи.

14 травня  на базі Тернопільського педагогічного університету ім. В.Гнатюка, відбулася зустріч  вчителів біології, хімії, географії, основ здоров’я та основ сім’ї у рамках T – MISTECHKO інноваційних можливостей як засіб підготовки до профільної школи.

Під час зустрічі педагоги мали можливість почути доповіді:Консультант ТКМЦНОІМ Козловської Л.П. ознайомила вчителів з основними акценти діяльності T- mistechko інноваційних можливостей як інструментами підготовки педагога до реалізації профільної школи НУШ.

 Засєкіна Т.М. ( заступник директора з науковоекспериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН України, кандидат пед. наук, старший науковий співробітник, керівник авторського колективу з розробки програми інтегрованого курсу «Природничі науки») ознайомила вчителів з основними напрямками профільної школи в умовах НУШ.

Дробик Н.М.( доктор біологічних наук, професор, перший проректор ТНПУ ім. В.Гнатюка) та Боднар О.І.( доктор біологічних наук, професор, декан хіміко-біологічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка) окреслили основні напрями  партнерства хіміко –біологічного факультету ТНПУ ім. В.Гнатюка та закладів освіти у формуванні академічних ліцеїв з природничим профілем навчання.

Консультанти ТКМЦНОІМ Тарас Н.І. та Козловська Л.І. представили  5 локацій  T – MISTECHKА

Локація 1 Інтегроване навчання як основа синтезу природничих дисциплін.

Вчителі міста разом з викладачами ТНПУ розкрили значення міжпредметних зв’язків під час викладання навчальних предметів в системі нової української школи та використання інтегрованих завдань під час формування природничо – наукових компетентностей вчителів.

Локація 2 Компетентнісно – зорієнтовані завдання та організація оцінювання в структурі компетентнісного уроку в системі природничих дисциплін.

Локація 3  STEM та PISA– інструменти сучасного вчителя НУШ.

На даній локації педагоги мали можливість познайомитися з прикладами використання STEM – проектів під час викладання природничих дисциплін та завданнями у форматі PISA. Нове покоління школярів потребує креативних підходів та завдань.

Локація 4 Модернізація системи оцінювання базової середньої освіти Нової Української Школи.

Увагу вчителів було націлено на важливості впровадження формувального оцінювання під час проведення своїх уроків а також застосування інструментів штучного інтелекту.

Локація 5 Модельні програми НУШ.

Дана локація мала на меті познайомити освітян з новими  модельними програми дисциплін природничого циклу та отримання навиків їх практичного застосування.

Програмка ПРОФмайстерка

Локація 1

Локація «Трансформери . Версія 2:0».

Тема «Інтегроване навчання як основа синтезу природничих дисциплін».

Під час роботи локації вчителі мали змогу відновити у пам’яті події 2018 року – часу, коли було започатковане Т-містечко. 15 листопада 2018 року відбулася міська Не (конференція) для натхненних, відкритих та відповідальних освітян м. Тернополя. Панель «Яйце…(журналістське розслідування)» працювала за такими напрямами: хімічний, біологічний, географічний, фізичний, медичний, математичний, мистецький. Завданням панелі «Міжпредметна наукова лабораторія» було допомогти вчителям природничих дисциплін застосовувати хімічні знання для пояснення географічних , фізичних, біологічних, технологічних процесів.  

17-18 квітня 2019 року відбулася міждисциплінарна локація освітнього Т-містечка інноваційних можливостей за темою «Проектування інтегрованих завдань як стратегічної складової компетентісної освіти». Вчителям було запропоновано цікаві інтегровані завдання для формування природничо-наукових компетентностей школярів.

Матеріали

Локація 2

Локація 3

Матеріали

Локація 4

Тема.
Модернізація системи оцінювання базової середньої освіти Нової української школи.
Виступи:

  1. Застосування інструментів штучного інтелекту для розвитку індивідуалізованих навчальних траєкторій та оцінювання академічного прогресу. Антонюк С.М., учитель географії ТЗОШ 19
  2. Відтінки геймів у навчанні: застосування елементів геймифікації для підвищення мотивації та зацікавленості в оцінюванні.
    Чорнописький С.Є., учитель біології та основ здоров’я ТАЛУГ

Локація 5

«Кафе на краю світу»

               Наше кафе не зовсім звичне. У ньому готують дуже смачні, а головне – корисні страви, які насичують не шлунок, а мозок. І чим більше страв ви в нас скуштуєте, тим більше інтелектуальних калорій отримаєте.

               Тут ви зможете знайти себе, зрозуміти, що згодом пріоритети змінюються, прийняти все, що підносить нам життя, і мати сили зіткнутися із найболючішими темами, поглянете на навчальний процес інакше, незалежно від набутого досвіду.  Ознайомившись з меню, ви можете замовити смачну відповідь на те, що давно вас турбує.

Чому  я тут?

Меню

1. Освіжаючий напій. (вправа градусник)

2. Борщ з пампушками. (Модельні програми НУШ).

3. Варенники із картоплею, сиром,  капустою. (робота в групах)

                 а). Створити модель   профільної школи

                 б). Професії майбутнього.

                 в). Я і школа через 10 років.

4. Салат мікс (захист проєктів).

5. Десерт «Мрія» (Притча «Набирай розгін»)

Теми для роздумів під час очікування:

-Чи зможу я працювати в НУШ?

-З чого починати?

-Яка має бути профільна школа?

                Всі учасники показали вміння працювати в екстремальних ситуаціях і довели, що гідні працювати в Новій українській школі! Наші педагоги мають відкрите серце, добрі очі, розум, честь і совість нашого часу. І недарма кажуть, що шлях до щастя краще пройти через терни педагогічної майстерності. Творчого сходження вам на вершину успіху!

Матеріали

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»