Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
15 грудня для вителів Основ здоров’я, курсу “Здоров’я, безпека , добробут ” , Основи сім’ї віфдбувся вебінар на тему “Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності”
План зустрічі:
1.Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності. (Лариса Козловська , консультант ТКМЦНОІМ.)
2. Всеукраїнська програма ментального здоров’я https://www.howareu.com/#section-help-child-text
( Лариса Козловська , консультант ТКМЦНОІМ.)
4. Круглий стіл.
Комментарии
Отправить комментарий