Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності

 

Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності

15 грудня для вителів Основ здоров’я, курсу “Здоров’я, безпека , добробут ” , Основи сім’ї віфдбувся вебінар на тему “Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності”

План зустрічі:

1.Стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності. (Лариса Козловська , консультант ТКМЦНОІМ.)

2. Всеукраїнська програма ментального здоров’я   https://www.howareu.com/#section-help-child-text

 ( Лариса Козловська , консультант ТКМЦНОІМ.)

4. Круглий стіл.

Матеріали заходу

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»