Ефективні програми превентивного спрямування.

 

15 грудня о 15.00 год. для вчителів основ здоров’я та основ сім’ї відбувся вебінар на тему : “Ефективні програми проеветивного спряиування”.

План зустрічі:

1 Ефективні програми превентивного спрямування.

( Козловська Л.П. консультант ТКМЦНОІМ.)

2. Модель  уроку “Основ здоров’я” превентивного спрямування  з  використанням інтерактивних технологій (Гладка В.В, вчитель  основ здоров’я ТЗОШ №11 )

 3. Аспекти викладання курсу “Основи сім’ї”. Розвиток вміння слухати.

(Данилків Т. Я. ТНВК ШЛ №6 ім. Н.Яремчука). 4. Фідбек зустрічі. Обмін  думок.

МАТЕРАЛИ ЗАХОДУ

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»