Інтерактивна школа сучасного вчителя

 

15 вересня на платформі Google meet відбулось засідання Інтерактивної школи сучасного вчителя «Безпека в освітньому середовищі. Оновлена програма курсу «Основи здоров’я» 6-9 клас» для вчителів основ здоров’я та основ сім’ї.

Питання, які обговорювались на зустрічі:

1.Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти 2022/2023 навчальному році.

( аналіз Козловська Л.П. консультант ТКМЦНОІМ.)

2. Акценти оновленої програми з Основ здоров’я.

(Здирок О.М. вчитель ТЗОШ №18)

3. Поради психолога . Питання психологічної  самодопомоги в курсі  з  Основ здоров’я.

(Осуховська І.М. Психолог ТЗОШ №18) 

Оновлена програма з основ здоров'я 6-9 клас

                                                                                               

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»