15 вересня на базі ТЗОШ №24 відбулося засідання методоб’єднання вчителів основ здоров’я на тему «Інноваційні технології навчання . Біоадекватна технологія навчання як умова здоров’язбереження.» Мета:підвищення професійної компетентності вчителів основ здоров’я ; створення якісного освітнього середовища для неперервної освіти вчителя щодо викладання предмету «Основи здоров’я» через різні форми методичної роботи та подальшої їх реалізації у практику роботи . Питання для обговорення : 1. «Інноваційні технології навчання . Біоадекватна технологія навчання як умова здоров'я збереження. Особливості біоадекватного уроку». Козловська Л.П. 2. «Школа– осередок сталого розвитку» Зарічна О.В. 3. «Тренінгові технології навчання з елементами біоадекватної технології» Смаль О.А. 4.. «Можливості використання біоадекватної технології навчання на уроках Основ здоров’я за новим Державним стандартом». ...
Звіт роботи методоб’єднання вчителів основ здоров’я за I півріччя 2016-2017 н.р. (методист Козловська Л.П.) Однією з ключових подій нового навчального року – прийняття концепції нової української школи, що започаткувало перехід до іншої філософії освіти, яка відповідає європейському розвитку України. За словами міністра освіти і науки України Лілії Гриневич, нова філософія освіти полягає в тому, щоб не тиснути на дитину,а заохочувати; не змушувати зубрити,а пояснювати і давати можливість вчитися на практичних завданнях;розвивати в дітей вміння висловлювати свою думку,а не мислити за нав’язаними шаблонами. Кардинально змінено підхід до викладання предметів зокрема основ здоров’я. Кожен урок повинен мати практичне спрямування. Екскурсії, конкурси, практикуми, зустрічі, ігри, тощо .. , повинні стати основними формами проведення занять. Серед методів навчання повинні домінувати інтерактивні . ...
Школа сприяння здоров'ю – це освітня установа, в якій в процесі навчання і виховання на основі нових технологій, в умовах, сприятливих для стану здоров'я дітей і дорослих, здійснюється усвідомлене педагогами, медичними працівниками і батьками формування культури здоров'я. Це відбувається за активної участі самих дітей. Основи діяльності школи сприяння здоров'ю складають: розвиваюче навчання і виховання, лікувальна педагогіка, здоров'язбережувальні технології, динамічне спостереження за станом здоров'я дітей, медико-педагогічна активність сім'ї. Принципи Школи сприяння здоров'ю, що систематично реалізовуються в практиці освітньої установи, дозволяють мінімізувати певну частину шкільних факторів ризику. Така модель навчального закладу потребує вихідної розробки концепції, положення та ідеї, яку необхідно втілити на практиці, опираючись на досвід, на засадах партнерства педагогів, дітей, сім’ї та громадськості. Міжнарод...
Комментарии
Отправить комментарий