15 вересня на базі ТЗОШ №24 відбулося засідання методоб’єднання вчителів основ здоров’я на тему «Інноваційні технології навчання . Біоадекватна технологія навчання як умова здоров’язбереження.» Мета:підвищення професійної компетентності вчителів основ здоров’я ; створення якісного освітнього середовища для неперервної освіти вчителя щодо викладання предмету «Основи здоров’я» через різні форми методичної роботи та подальшої їх реалізації у практику роботи . Питання для обговорення : 1. «Інноваційні технології навчання . Біоадекватна технологія навчання як умова здоров'я збереження. Особливості біоадекватного уроку». Козловська Л.П. 2. «Школа– осередок сталого розвитку» Зарічна О.В. 3. «Тренінгові технології навчання з елементами біоадекватної технології» Смаль О.А. 4.. «Можливості використання біоадекватної технології навчання на уроках Основ здоров’я за новим Державним стандартом». ...
Звіт роботи методоб’єднання вчителів основ здоров’я за I півріччя 2016-2017 н.р. (методист Козловська Л.П.) Однією з ключових подій нового навчального року – прийняття концепції нової української школи, що започаткувало перехід до іншої філософії освіти, яка відповідає європейському розвитку України. За словами міністра освіти і науки України Лілії Гриневич, нова філософія освіти полягає в тому, щоб не тиснути на дитину,а заохочувати; не змушувати зубрити,а пояснювати і давати можливість вчитися на практичних завданнях;розвивати в дітей вміння висловлювати свою думку,а не мислити за нав’язаними шаблонами. Кардинально змінено підхід до викладання предметів зокрема основ здоров’я. Кожен урок повинен мати практичне спрямування. Екскурсії, конкурси, практикуми, зустрічі, ігри, тощо .. , повинні стати основними формами проведення занять. Серед методів навчання повинні домінувати інтерактивні . ...
Засідання інтерактивної школи сучасного вчителя основ здоров'я відбулось 22 серпня 2018 р. на базі ТЗОШ 28. (форма проведення-воркшоп) Завдання вокшопу : поглибити теоретичні і практичні знання щодо формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я; підвищити рівень знань про сучасні вимоги до професійних й особистісних якостей педагога та його нової ролі в організації навчання; презентувати нові шляхи підвищення професійної компетентності вчителів шляхом формальної, неформальної та інформальної освіти. План : 1. Інформаційний блок - Воркшоп - активний розвиваючий метод групової роботи. - Професійна компетентність педагога в умовах Нової української школи. (методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.) 2. ...
Комментарии
Отправить комментарий