«Оцінювання та самооцінювання STEM-компетентностей на заняттях природничого циклу».

 25 березня 2021 в рамках роботи аналітико-компетентнісної підлокації  06 освітнього трансфер містечка інноваційних можливостей для вчителів інтегрованої платформи вчителів біології, хімії,  географії та основ здоров’я міста відбулась онлайн-зустріч на тему: «Оцінювання та самооцінювання STEM-компетентностей на заняттях природничого циклу».

“Запровадження STEM-освіти не тільки дозволить вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, а й допоможе учням ще зі шкільної парти вчитися критичному мисленню та вдало комбінувати отримані знання для вирішення реальних життєвих ситуацій. Адже одними із основних компетентностей школярів є навички логічного і математичного мислення та наукове розуміння природи і сучасних технологій. Ми прагнемо, щоб науково-технічні, математичні, інженерні професії стали знову популярними, а цю популярність потрібно розвивати із отриманих знань у школі”, – зазначив  Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.

Однією   з форм організації STEM-навчання школярів  є уроки/заняття, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків і сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці/занятті. Такі уроки/заняття можуть проводитися шляхом об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів або формування інтегрованих курсів чи окремих спецкурсів.

Саме питання формування STEM-компетентності, їх оцінювання та самооцінювання  було предметом обговорення на онлайн-конференції інтегрованої платформи вчителів біології, хімії, географії та основ здоров’я міста.

План зустрічі:

  1. Оцінювання та самооцінювання STEM-компетентностей у природничій освітній галузі як інструмент моніторингу якості освітньої діяльності .

Козловська Л.П., консультант ТКМЦНОІМ

2. STEM-активності під час вивчення природничих дисциплін та їх оцінювання.

Тарас Н.І., консультант ТКМЦНОІМ

3. STEM : шлях до успіху через проєктну діяльність та інтеграцію.

Балик Н. Р., к.п.н., доцент, ТНПУ ім. В. Гнатюка Шмигер Г. П., к.б.н., доцент ТНПУ ім. В. Гнатюка

4. STEM- проєкти ефективний засіб технологічної підготовки учнів. Впровадження STEM в «Станції юних техніків»м. Тернополя.

Ковальчук О.С., директор КЗ ТМР «СЮТ» Гребень Р.В., заступник директора КЗ ТМР «СЮТ»

5.Методологічні засади впровадження STEM-технологій у Тернопільському технічному ліцеї.

Більчук Л.П., вчитель хімії ТТЛ Боднарчук М.Б., вчитель географії ТТЛ

6. Організація і проведення STEM-конкурсів.

Меленчук Л.І., викладач Галицького коледжу ім. В. Чорновола

Велика вдячність науковцям ТНПУ ім. Гнатюка Балик Н. Р., Шмигер Г. П, науковцям Галицького коледжу ім. В. Чорновола,  педагогам КЗ ТМР «СЮТ» та  тернопільського технічного ліцею за цікавий досвід в реалізації STEM- освіти.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»