«Що таке Квіз і як адаптувати його в освітній процес . Ігрові технології на уроках природничого циклу та основ здоров’я»
22 грудня на платформі ZOOM відбувся вебінар для вчителів природознавства, біології, географії та основ здоров’я на тему «Що таке Квіз і як адаптувати його в освітній процес . Ігрові технології на уроках природничого циклу та основ здоров’я»
Ігрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і школяра за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату. Ігрові технології важливі для активізації пізнавальної активності школярів, організації активної співпраці.
Мета:
Розвивальна ( це основна функція гри – надихнути, викликати інтерес);
комунікативна: засвоєння принципів спілкування;
самореалізації в грі, як основа людської практики;
ігротерапевтичну: подолання різних перешкод, які виникають в інших видах життєдіяльності;
діагностичну: вплив відхилень від нормативної поведінки, самопізнання в процесі гри;
функцію корекції: внесення позитивних змін в структуру особистісни показників;
соціалізації: включення в систему суспільних відносин засвоєння норм людського співжиття ,
Питання, які розглядались під час зустрічі:
1. Що таке Квіз і як адаптувати його в освітній процес.
(консультант ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
2. Використання ігрових технології на уроках біології.
(вчитель біології ТЗОШ №22 Макар І.М. )
3. Вікторини та ігрові форми роботи на урок географії та біології. (вчитель біології та географії Тернопільського ліцею № 21- спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети Ліпська А.І.)
Що таке Квіз і як адаптувати його в освітній процес.(консультант ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)
Комментарии
Отправить комментарий