«Що таке Квіз і як адаптувати його в освітній процес . Ігрові технології на уроках природничого циклу та основ здоров’я»

 22 грудня на платформі ZOOM відбувся вебінар для вчителів природознавства,  біології, географії та основ здоров’я на тему «Що таке Квіз і як адаптувати його в освітній процес . Ігрові технології на уроках природничого циклу та основ здоров’я»

Ігрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і школяра за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату.  Ігрові технології  важливі для активізації пізнавальної активності школярів, організації активної співпраці.

Мета:

Розвивальна  ( це основна функція гри – надихнути, викликати інтерес);

комунікативна: засвоєння  принципів спілкування;

самореалізації в грі, як основа людської практики;

 ігротерапевтичну: подолання різних перешкод, які виникають  в інших видах  життєдіяльності;

 діагностичну: вплив відхилень від нормативної поведінки, самопізнання в процесі гри;

функцію корекції: внесення позитивних змін в структуру особистісни показників;

соціалізації: включення в систему суспільних відносин засвоєння норм людського співжиття ,

Питання, які розглядались під час зустрічі:

1Що таке Квіз і як адаптувати його в освітній процес.

(консультант ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)

2Використання ігрових технології  на уроках біології.

(вчитель біології ТЗОШ   №22 Макар І.М. )

3.  Вікторини та ігрові форми роботи на урок  географії та  біології. (вчитель біології та географії Тернопільського ліцею № 21- спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети  Ліпська А.І.)

Буклет вебінару.

Що таке Квіз і як адаптувати його в освітній процес.(консультант ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»