Структура та пріорітерні напрямки роботи у 2020-2021 н.р.

 

Пріорітетні напрямки роботи  інтегрованої платформи вчителів природознавства, біології, географії, курсу «Природничі науки» та основ здоров’я  у  закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.

 

1.                Технології дистанційного навчання : можливості, перспективи.  Інформаційно-комунікаційна компетентність педагога.

2.                Формування природничо-наукової компетентності  школярів   з урахуванням Національного звіту за  результатами  Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018.  Важливість використання компетентнісних завдань для  посилення практичності знань, збільшення їх дотичності до реального життя.

3.                Концепція  STEM-освіти, і  її  впровадження при вивченні предметів природничого циклу.

4.                Безпека в освітньому процесі. Реалізація Національної  стратегії  розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у Новій українській школі.

5. Інноваційна компетентність вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності.

Структура методичної платформи



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Звіт роботи методоб'єднання вчителів основ здоров'я за I півріччя 2016-2017 н.р.

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.