Структура та пріорітерні напрямки роботи у 2020-2021 н.р.
Пріорітетні напрямки
роботи інтегрованої платформи вчителів природознавства,
біології, географії, курсу «Природничі науки» та основ здоров’я у
закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.
1.
Технології
дистанційного навчання : можливості, перспективи. Інформаційно-комунікаційна компетентність
педагога.
2.
Формування природничо-наукової
компетентності школярів з
урахуванням Національного звіту за
результатами Міжнародного дослідження якості освіти
PISA-2018. Важливість використання
компетентнісних завдань для посилення
практичності знань, збільшення їх дотичності до реального життя.
3.
Концепція STEM-освіти, і її впровадження при вивченні предметів
природничого циклу.
4.
Безпека в
освітньому процесі. Реалізація Національної
стратегії розбудови безпечного і
здорового освітнього середовища у Новій українській школі.
5. Інноваційна
компетентність вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності.
Структура методичної платформи
Комментарии
Отправить комментарий