Структура та пріорітерні напрямки роботи у 2020-2021 н.р.

 

Пріорітетні напрямки роботи  інтегрованої платформи вчителів природознавства, біології, географії, курсу «Природничі науки» та основ здоров’я  у  закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.

 

1.                Технології дистанційного навчання : можливості, перспективи.  Інформаційно-комунікаційна компетентність педагога.

2.                Формування природничо-наукової компетентності  школярів   з урахуванням Національного звіту за  результатами  Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018.  Важливість використання компетентнісних завдань для  посилення практичності знань, збільшення їх дотичності до реального життя.

3.                Концепція  STEM-освіти, і  її  впровадження при вивченні предметів природничого циклу.

4.                Безпека в освітньому процесі. Реалізація Національної  стратегії  розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у Новій українській школі.

5. Інноваційна компетентність вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності.

Структура методичної платформи



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»