Інтерактивна школа інтегрованої платформи вчителів біології, природознавства,основ здоров’я та курсу “Природничі науки

 20 серпня 2020 року відбулося засідання інтерактивної школи інтегрованої платформи вчителів природознавства, біології. основ здоров’я та курсу “Природничі науки” на тему : “Інноваційна мобільність педагога -2020-2021. Змінюймо разом!”. Зістріч відбулась онлайн на плаформі ZOOM.
Питання, які стосуються початку навчального та методичного року, методичних рекомендацій щодо викладання предметів, можливих форм організації освітнього процесу під час очного, дистанційного та змішаного навчання були предметом обговорення на зустрічі.

 Були розглянуті такі питання :

1.  Нормативно-правова база організації освітньої діяльності у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.
2. Методичні рекомендації щодо викладання природознавства, біології, курсу «Природничі науки», основ здоров’я  у  закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.
3. Організація освітнього процесу із  врахуванням  національного  звіту за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018
4. Реалізація  Концепції  розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року
5. Організація освітнього процесу і в умовах очного, і в умовах дистанційного навчання.

Велика вдячність за цікаве спілкування та успішного та цікавого навчального року!!! Здоров’я всім!!!

Презентація “Інноваційна мобільність педагога -2020-2021. Змінюймо разом!”(Козловська Л.П.

Методичні рекомендації щодо викладання природознавства, біології, курсу “Природничі науки”, основ здоров’я у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році. (Укладач Козловська Л.П.)

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 н.р.

Технологвї дистанційного навчання (Козловська Л.П.)

Буклет заходу









Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»