15 вересня на базі ТЗОШ №24 відбулося засідання методоб’єднання вчителів основ здоров’я на тему «Інноваційні технології навчання . Біоадекватна технологія навчання як умова здоров’язбереження.» Мета:підвищення професійної компетентності вчителів основ здоров’я ; створення якісного освітнього середовища для неперервної освіти вчителя щодо викладання предмету «Основи здоров’я» через різні форми методичної роботи та подальшої їх реалізації у практику роботи . Питання для обговорення : 1. «Інноваційні технології навчання . Біоадекватна технологія навчання як умова здоров'я збереження. Особливості біоадекватного уроку». Козловська Л.П. 2. «Школа– осередок сталого розвитку» Зарічна О.В. 3. «Тренінгові технології навчання з елементами біоадекватної технології» Смаль О.А. 4.. «Можливості використання біоадекватної технології навчання на уроках Основ здоров’я за новим Державним стандартом». Приведа О.О. Дубова М.Д. 5. Підсумок. Р
Засідання інтерактивної школи сучасного вчителя основ здоров'я відбулось 22 серпня 2018 р. на базі ТЗОШ 28. (форма проведення-воркшоп) Завдання вокшопу : поглибити теоретичні і практичні знання щодо формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я; підвищити рівень знань про сучасні вимоги до професійних й особистісних якостей педагога та його нової ролі в організації навчання; презентувати нові шляхи підвищення професійної компетентності вчителів шляхом формальної, неформальної та інформальної освіти. План : 1. Інформаційний блок - Воркшоп - активний розвиваючий метод групової роботи. - Професійна компетентність педагога в умовах Нової української школи. (методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.) 2. Діагностичний практикум - Вправа «Пазли» на знання ЗУ «Про освіту» та Концепції НУШ. - Тест на знання ЗУ «Про освіту». 3
Школа сприяння здоров'ю – це освітня установа, в якій в процесі навчання і виховання на основі нових технологій, в умовах, сприятливих для стану здоров'я дітей і дорослих, здійснюється усвідомлене педагогами, медичними працівниками і батьками формування культури здоров'я. Це відбувається за активної участі самих дітей. Основи діяльності школи сприяння здоров'ю складають: розвиваюче навчання і виховання, лікувальна педагогіка, здоров'язбережувальні технології, динамічне спостереження за станом здоров'я дітей, медико-педагогічна активність сім'ї. Принципи Школи сприяння здоров'ю, що систематично реалізовуються в практиці освітньої установи, дозволяють мінімізувати певну частину шкільних факторів ризику. Така модель навчального закладу потребує вихідної розробки концепції, положення та ідеї, яку необхідно втілити на практиці, опираючись на досвід, на засадах партнерства педагогів, дітей, сім’ї та громадськості. Міжнародний проект «
Комментарии
Отправить комментарий