Інтерактивна школа сучасного вчителі інтегрованої платформи вчителів біології та основ здоров'я






20 серпня на базі ТЗОШ №24 відбулась інтерактивна школа сучасного вчителя  інтегрованої платформи вчителів біології та основ здоров’я: Методичний  кейс ( case-stade) – 2019″Як стати компетентним вчителем”
Мета:
актуалізація професійного вдосконалення  компетентностей вчителя через застосування інноваційних методик;
Завдання:
визначення  основних шляхів впровадження компетентнісного підходу в освітній процес;
описати стандарти компетентного вчителя;
моделювання  використання  кейс-стаді в освітній процес.
Перебіг  методичного кейсу
  1. Мотивація роботи учасників
  2. Міні-лекція «Що таке кейс-стаді?
  3. Робота з кейсами
Кейс №1
«Аналітична діяльність вчителів інтегрованої методичної платформи вчителів біології та основ здоров’я міста  у 2018-2019 н.р. та завдання на 2019-2020 н.р.» ( Вправа ” Подаруй долоньку”)
 Кейс №2
Як стати компетентним педагогом. (робота в групах)
Кейс №3
Методичні рекомендації щодо викладання предмету у 2019-2020 році
Кейс №4(1)
Аналіз програм та підручників для 11 класу (вчителі біології)
Кейс №4 (2)
Нейробіка
Аеробіка для головного мозку (вчителі основ здоров’я)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»