Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів засобами технології «Навчання у русі».
15 листопада 2017 року на базі Тернопільського навчально-виховниго комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів-медичний ліцей № 15» відбувся обласний науково-практичний семінар на тему: Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів засобами технології «Навчання у русі». Даний заклад є пілотним закладом проведення дослідно-експериментальної роботи на тему:"Здоров'язбережувальна технологія"Навчання в русі" в системі оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів на 2016-20120 роки"(наказ Міністерства освіти і науки України від 2 листопада 2016 року №1312). ТНВК ШМЛ №15 також бере участь у Міжнародному проекті Європейської Комісії, Європейського Бюро Всесвітньої організації охорони здоров'я та Ради Європи "Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю" (ЄМШСЗ) .
Мета: презентація
учасникам заходу шляхів формування здоров’язбережувальної компетентності
школярів в умовах експериментального навчального закладу; вироблення рекомендацій щодо впровадження елементів
технології «Навчання в русі» у Школах сприяння здоров’ю області; обмін думками
з вищезазначеної проблеми.
План
Організаційно-презентаційний блок
1.
Науково-педагогічні
принципи організації дослідно-експериментальної роботи у загальноосвітніх навчальних
закладах області за методикою
«Навчання у русі».
Вітенко
І.М., заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного
співробітництва Тернопільського ОКІППО, кандидат географічних наук
2.
Здоров’язбережувальна
діяльність педагогів експериментальних навчальних закладів як засіб сприяння
фаховій самореалізації.
Олендер
І.О., методист Тернопільського ОКІППО
3.
Науково-методичний
супровід процесу створення здоров’язбережувального освітнього середовища у
навчальних закладах м.Тернополя.
Гнатюк Ю.В.,
заступник директора ТКМЦНОІМ
4.
Сучасний
заклад як інструмент впровадження здоров’язбережувальних технологій
та формування ключових компетентностей школярів (педагогічний меседж).
Солтис Т.С.,
директор ТНВК ШМЛ №15
5.Здоров’язбережувальна
компетентність особистості як наукова проблема.
Кашуба М.О.,
завідувач кафедри загальної гігієни та екології ТДМУ ім.Я.Горбачевського,доктор медичних наук,
професор
Практично-
технологічний блок
6.
Аспекти
модернізації освітнього здоров’язбережувального середовища у процесі
впровадження технології «Навчання в русі» (форма проведення –килим ідей).
Краснопольська
І.С., заступник директора з навчально-виховної роботи ТНВК ШМЛ № 15
7.
Особливості рухового відтворення навчального матеріалу на
уроках математики, англійської мови, фізичної культури.
Гой
В.М., учитель початкових класів ТНВК ШМЛ № 15
Свистун
Н.В., учитель фізичної культури ТНВК ШМЛ № 15
Підгурська
Н.В., учитель англійської мови ТНВК ШМЛ № 15
8.
Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі» в системі роботи
загальноосвітніх навчальних закладів (форма проведення– методична дискусія з
елементами ділової гри).
Козловська Л.П., методист ТКМЦ НОІМ
9. Оздоровчо-виховні аспекти технології «Навчання у русі»
(фестиваль спортивного танцю).
Класні керівники
ТНВК ШМЛ № 15
Підбиття
підсумків семінару, вироблення рекомендацій
Олендер І.О., методист Тернопільського
ОКІППО
З досвіду роботи https://drive.google.com/file/d/1_eBVaGuB3lHvDVgVOXqkdw2C_uAIMGr7/view?usp=sharing
З досвіду роботи https://drive.google.com/file/d/1_eBVaGuB3lHvDVgVOXqkdw2C_uAIMGr7/view?usp=sharing
Комментарии
Отправить комментарий