Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів засобами технології «Навчання у русі».

15 листопада 2017 року на базі Тернопільського навчально-виховниго комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів-медичний ліцей № 15» відбувся обласний  науково-практичний семінар на тему: Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів засобами технології «Навчання у русі». Даний заклад є пілотним закладом проведення дослідно-експериментальної роботи на тему:"Здоров'язбережувальна технологія"Навчання в русі" в системі оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів на 2016-20120 роки"(наказ Міністерства освіти і науки України від  2 листопада 2016 року №1312). ТНВК ШМЛ №15 також  бере участь у  Міжнародному  проекті Європейської Комісії, Європейського Бюро Всесвітньої організації охорони здоров'я та Ради Європи "Європейська мережа шкіл сприяння здоров'ю" (ЄМШСЗ) . 

Мета: презентація  учасникам заходу шляхів формування здоров’язбережувальної компетентності школярів в умовах експериментального навчального закладу; вироблення  рекомендацій щодо впровадження елементів технології «Навчання в русі» у Школах сприяння здоров’ю області; обмін думками з вищезазначеної проблеми.
План
Організаційно-презентаційний блок
1.   Науково-педагогічні принципи організації дослідно-експериментальної роботи  у загальноосвітніх  навчальних  закладах області  за методикою «Навчання у русі».
Вітенко І.М., заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО, кандидат географічних наук
2.     Здоров’язбережувальна діяльність педагогів експериментальних навчальних закладів як засіб сприяння фаховій самореалізації.
Олендер І.О., методист Тернопільського ОКІППО
3.     Науково-методичний супровід процесу створення здоров’язбережувального освітнього середовища у навчальних закладах м.Тернополя.
     Гнатюк Ю.В., заступник директора ТКМЦНОІМ
4.   Сучасний заклад як інструмент впровадження здоров’язбережувальних     технологій  та формування ключових компетентностей школярів (педагогічний меседж).
    Солтис Т.С., директор ТНВК ШМЛ №15
5.Здоров’язбережувальна компетентність особистості як наукова проблема.
   Кашуба М.О., завідувач кафедри загальної гігієни та екології ТДМУ    ім.Я.Горбачевського,доктор медичних наук, професор
Практично- технологічний блок
6.   Аспекти модернізації освітнього здоров’язбережувального середовища у процесі впровадження технології «Навчання в русі» (форма  проведення –килим ідей).
Краснопольська І.С., заступник директора з навчально-виховної роботи ТНВК ШМЛ № 15
7.   Особливості  рухового відтворення навчального матеріалу на уроках математики, англійської мови, фізичної культури.
Гой В.М., учитель початкових класів ТНВК ШМЛ № 15
Свистун Н.В., учитель фізичної культури ТНВК ШМЛ № 15
Підгурська Н.В., учитель англійської мови ТНВК ШМЛ № 15
 8. Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі» в системі роботи загальноосвітніх навчальних закладів (форма проведення– методична дискусія з елементами ділової гри).
    Козловська Л.П., методист ТКМЦ НОІМ
9. Оздоровчо-виховні аспекти технології «Навчання у русі» (фестиваль спортивного танцю).
    Класні керівники ТНВК ШМЛ № 15
Підбиття підсумків семінару, вироблення рекомендацій
    Олендер І.О., методист Тернопільського ОКІППО








З досвіду роботи   https://drive.google.com/file/d/1_eBVaGuB3lHvDVgVOXqkdw2C_uAIMGr7/view?usp=sharing






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»