Публічне обговорення орієнтовних  тем  методичних запитів вчителів основ здоров’я. 
       Повідомляємо, що розпочалося публічне обговорення орієнтовних тем методичних запитів педагогічних працівників на 2017-2018 н.р.
          Інформацію про вибрані учителями основ здоров'я  навчальних закладів теми просимо до 15.05.2017 року подати профільному методистові ТКМЦ НОІМ



Діагностична карта
методичних запитів _______________________ ,
учителя основ здоров’я  ____________________

Проблема
Хочу навчитися
Можу поділитися досвідом
1.Основні напрямки освітньої реформи. Новий алгоритм навчання.


2.Критичне мислення – сучасна освітня інновація


3.Формування життєвих навичок конкурентоспроможного педагога.


4. Викладання курсу Основи здоров’я в 2017-2018 навчальному році.


5.Медіаграмотність педагога та її вдосконалення. Практична медіаграмотність на уроках основ здоров’я.


6. Точка перетину серця та розуму. Розвиток емоційного інтелекту вчителя .


7. Соціалізація - основа творчого розвитку особистості.


8. Міжнародний освітній досвід. Системи освіти розвинених країн.


9. Здоров’язбережувальні аспекти сучасного року.


10. Школа здоров’я для вчителя. Технологія формування та розвитку компетентності індивідуального здоров’язбереження учителів –практиків.


11. Формування навичок надання першої домедичної допомоги.


12.Основні принципи педагогіки партнерства.Теорія поколінь як інструмент для реформи в освіті.
















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»