Здоров'я майбутніх школярів !


З метою підвищення теоретичних та практичних медичних знань, набуття й закріплення практичних навичок, необхідних для збереження життя і здоров’я учасників навчально-виховного процесу, в рамках співпраці з ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України» 17 січня 2017 року організовано  проходження навчання з надання  першої  допомоги медсестрами дошкільних навчальних закладів м. Тернополя на базі навчально-тренінгового центру ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України» за адресою: вул. Чехова, 3.
             Навчання  включало теоретичний і практичний блоки. Заняття проводив доцент, завідувач курсу екстреної медичної допомоги кафедри «Невідкладої та екстреної медичної допомоги» ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України» Ляхович Роман Мар’янович, який ознайомив присутніх з судомними нападами та іншими невідкладними станами у дітей, звернув увагу на комплектування аптечки медсестри дошкільного закладу. Практичний блок проходив з залученням студентів наукового гуртка (керівник: зав. курсу  екстреної медичної допомоги, доц. Ляхович Р.М.). Медсестри мали можливість не тільки ознайомитись з сучасними підходами до надання першої допомоги дітям у разі невідкладних станів, а й  практично закріпити  навички її надання.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»