Як вберегти себе від ВІЛ/СНІД інфекції !!!



12-13 грудня на базі ТЗОШ №10 відбувся   тренінг «Як вберегти себе від ВІЛ\СНІД інфекції»
 З того часу, як було відкрито  вірус, епідемія ВІЛ/СНІДу охопила весь світ і забрала  мільйони життів.
            Найбільше постраждали регіони, які виявилися неспроможними мобілізувати ресурси і політичну волю для подолання епідемії. Серед них — країни Центральної та Південної Африки. Нині вони платять надто високу ціну за бездіяльність своїх урядів: мільйони жертв і понівечених людських доль, економічний занепад, адже епідемія ВІЛ/СНІДу загрожує економікам цих країн не менше, ніж здоров’ю їх громадян.
            Епідемічний поріг переступила і Східна Європа, в тому числі й Україна. За темпами поширення ВІЛ–інфекції наша країна посідає одне з перших місць. Занепокоєння  викликає те, що в епіцентрі епідемії опинилася молодь. Більш як половина нових  випадків зараження ВІЛ реєструється серед людей віком від 15 до 24 років. Щодня у світі інфікуються близько 6 тисяч юнаків і дівчат. Нерідко це відбувається через брак знань про шляхи передання ВІЛ–інфекції і методи захисту від неї. Недостатня обізнаність сприяє поширенню міфів.
            Уразливість молоді зростає й через експериментування з алкоголем і наркотиками.
  Тому важливо щоб сучасні молоді люди  мали  чітку життєву позицію щодо здорового способу життя та критичне ставлення до негативних явищ, які шкодять здоров’ю. Саме з такою метою був проведений тренінг для школярів «Як вберегти себе від ВІЛ\СНІД інфекції».











 Велика вдячність педагогічному колективу ТЗОШ №10 та вчителю основ здоров'я Гдаль Божені Богданівні за гостинність та  створений позитивний настрій, міцні знання !!!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Звіт роботи методоб'єднання вчителів основ здоров'я за I півріччя 2016-2017 н.р.

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.