Дитинство без туберкульозу



       23 та 24 березня на базі ТЗОШ №11 згідно з  Планом заходів щодо зміцнення здоров’я в рамках комплексної міської Програми  «Здоров’я тернополян» на 2016-2018 роки ( наказ управління освіти і науки від 18.03.2016р. №133) відбулося навчання - тренінг «Дитинство без туберкульозу» в рамках засідання міжшкільного клубу «Планета здоров’я» (до Всесвітнього дня профілактики туберкульозу).
  Туберкульоз, за визначенням провідних вчених, продовжує залишатися глобальною проблемою. Ця  хвороба стала небезпекою багатьох країн світу, зокрема України.
        В ході тренінгу учні мали можливість  поглибити знання  про таке захворювання як туберкульоз, шляхи його передачі, симптоми, засоби  профілактики. За словами лікарів, найкраща профілактика туберкульозу - це міцний імунітет і рання діагностика. Тому, здоровий спосіб життя, дотримання вимог гігієни, загартування організму, повноцінне харчування, а також турбота про зміцнення імунітету, повинні стати запорукою здоров’я. До таких висновків прийшли учасники тренінгу.
        Організатори тренінгу подбали щоб дітям було цікаво, передбачивши різні форми роботи. Учні мали можливість побувати в ролі волонтерів, лікарів, журналістів, мали можливість знайти вихід з різних життєвих ситуацій,  знайти нових друзів, обговорити питання, які їх цікавили.
         За сприяння працівників Тернопільського  міського центру фізичного здоров’я населення учасники тренінгу мали можливість визначити життєву ємність легень, силу кисті за допомогою динамометра. Вони запросили школярів на міські новостворені спортивні майданчики, ознайомили з графіком  роботи інструкторів.
   З великим захопленням школярі зустрілися з багаторазовою призеркою Всеукраїнських та міжнародних змагань,чемпіонкою світу з пауерліфтингу
Лілією Проць.




     

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»