Педагогічний майстер-клас : «Самоосвітня діяльність вчителя. Особистий брендинг сучасного вчителя. Готовність вчителя до інноваційної діяльності.»

22 лютого 2016р. на базі ТЗОШ №18 відбулося засідання фахового методоб'єднання  вчителів основ здоров'я міста за темою:
«Самоосвітня діяльність вчителя. Особистий брендинг сучасного вчителя. Готовність  вчителя до інноваційної діяльності.»

Завдання семінару:
           - поглиблення  теоретичних і практичних знання  щодо організації самоосвітньої діяльністю педагога. Розкрити сутність таких понять, як самоосвіта, особливості її структури, напрями, форми і методи організації, критерії оцінювання ефективності. Визначити проблеми управління самоосвітньою роботою вчителів,  шляхи їх розв’язання; 
                  - підвищення професійної компетенції вчителів основ здоровя з питань самоосвіти, інноваційної діяльності;
                     - розвиток  здоров’язбережувальної  та психосоціальної компетентності педагогів;                       -  створення якісного освітнього середовища для неперервної освіти.

План   :

 1. «Самоосвітня діяльність вчителя.»
 (методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)

2. «Удосконалення самоосвітньої діяльністі вчителя.» (ділова гра)(методист ТКМЦНОІМ Козловська Л.П.)

3. « Особистий брендинг сучасного вчителя.» (Гдаль Б.Б., вчитель основ здоров’я ТЗОШ №10)
4. Готовність  вчителя до інноваційної діяльності. Педагогічний майстер-клас.

- «Формування навичок здорового способу життя через використання інноваційних технологій навчання на уроках основ здоров’я». (Синюк Л.Й., вчитель основ здоров’я ТНВК ШЛ №6 ім. Назарія Яремчука )
- «Використання інтерактивних методів на уроках основ здоров’я» (Сміх Г.О., вчитель основ здоров’я ТНВК ШПЛ №2)
- «Використання традиційних та  інноваційних методик на уроках основ здоров’я» (Гродський О.С. вчитель основ здоров’я ТЗОШ №22)

 Для організації подальшої співпраці вчителі основ  здоров'я міста познайомились з директором Тернопільського міського  центру фізичного здоров'я населення Управління у справах сім'ї, молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради Федорович Г.В., яка розповіла про основні напрямки роботи центру та запропонувала можливі варіанти співпраці. Велика вдячність Галині Василівні за участь у роботі метод'єднання.







 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»