Міський етап Всеукраїнського конкурсу-фестивалю"Молодь обирає здоров"я"

Про проведення міського  етапу
Всеукраїнського фестивалю-конкурсу
“Молодь обирає здоров’я ”


           Відповідно до  Положення про проведення щорічного Всеукраїнського фестивалю-конкурсу “Молодь обирає здоров’я”, затвердженого спільним наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 24.11.2009 р. № 1061/4128, зареєстрованого в  Міністерстві юстиції України 18.12.2009 року за № 1228/17244, наказу департаменту  освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації «Про проведення обласного етапу Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» № 102 від 30.03.2015р., з метою  популяризації та пропаганди здорового способу життя, запобігання негативним проявам поведінки серед дітей і молоді, виявлення та підтримки талановитої молоді

Читати повністю

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»