Увага , вебінар!

Про проведення вебінару «Навчально-методичне забезпечення предмета «Основи здоров’я» у 7 класі ЗНЗ»

Відповідно до листа Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної  педагогічної  освіти  № 01/02-245 від 13.03.215р. повідомляємо, що видавництво «Ґенеза» 19 березня 2015 року о 15.00 проводить вебінар на тему «Навчально-методичне забезпечення предмета «Основи здоров’я» в 7 класі ЗНЗ» з метою ознайомлення педагогів із навчально-методичним комплектом «Основи здоров’я» для 7 класу, авторський колектив Т.Є. Бойченко, І.П. Василашко, О.К. Гурська, Н.С. Коваль.
Під час зустрічі автори ознайомлять з методичними особливостями використання підручника та інших посібників комплекту. Учасники можуть поставити запитання до авторів та висловити пропозиції.
До участі у вебінарі запрошуються методисти та учителі основ здоров’я, керівники ЗНЗ.
Для участі в роботі вебінару необхідно надіслати заявку до 19 березня на Е-mail: preventosvita@i.ua. На вказану в заявці електронну адресу учасника буде надіслано матеріали вебінару та навчально-методичні матеріали з основ здоров’я.
            Для участі в заході 19 березня 2015 року необхідно перейти за посиланням: https://rooms.webinar.tw/geneza на сторінку вебінару. Реєстрація учасників почнеться з 14.30. У цей час можна буде вирішити всі технічні питання. Початок роботи о 15.00. Тривалість вебінару 40 хвилин.
Заявка учасника вебінару

Область

Повна назва установи

П.І.Б.

Посада

Електронна адреса

Контактний телефон (сл.,моб.)

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»