Формування здоров’язбережувальної компетентності педагогів у роботі з обдарованими учнями. Формування здоров’язбережувального середовища обдарованих учнів.

4 лютого 2015 року на базі ТЗОШ №4 відбувся круглий стіл на тему: " Формування  здоров’язбережувальної  компетентності педагогів у роботі з обдарованими учнями. Формування здоров’язбережувального  середовища обдарованих учнів."
                       
        Мета: Створення умов для подальшої модернізації  навчально- виховного процесу курсу «Основи здоров’я» на засадах освітніх інновацій та стимулювання до самоосвітньої діяльності педагогів;
- розвиток здоров’язбережувальної  та психосоціальної компетентності                                                 вчителів «Основ здоров’я» у  роботі з обдарованими учнями ; 
- створення якісного освітнього середовища для неперервної освіти вчителя щодо викладання предмету «Основи здоров’я» через різні форми методичної роботи та подальшої їх реалізації у практику роботи з обдарованими учнями ;
- апробація нових форм інтерактивної співпраці педагогів з обдарованими учнями.

Форма проведення : круглий стіл.

Співорганізатори: методоб’єднання вчителів «Основ здоров’я», лабораторія якості освіти та обдарованої дитини ТКМЦНОІМ, ТЗОШ №4, клуб обдарованих школярів міста «КОШТ»

   Експертний реліз
  1.Особливості сприятливого шкільного середовища.
 Левенець Н.І. –директор ТЗОШ №4
 2.Інноваційні підходи до організації роботи з обдарованими дітьми.  
                                                                                                           М.М.Николин - заступник        директора ТКМЦНОІМ, керівник
 лабораторії якості освіти та обдарованої дитини
  3.Формування здоров’язбережувального середовища обдарованої дитини.
                                                                         Л.П.Козловська  -методист ТКМЦНОІМ
  4. Фактори, які впливають на розвиток обдарованості .
                                                              С.З.Храбра -кандидат біологічних наук,викладач                                            кафедри «Здоров’я людини, фізичної реабілітації
 та безпеки життєдіяльності» ТНПУ ім. В.Гнатюка
 5.Формування позитивного ставлення до здорового способу життя.
                                                Гричук І.В.- лікар – методист КУТОР  «Центр здоров’я»
6.Педагогічні умови успішної організації  навчально-виховного процесу обдарованих учнів.
                                                                Сеньків В.М. - методист ТКМЦНОІМ

   Ток-шоу «Стосується кожного» за участю експертів, вчителів,методистів,учасників клубу «КОШТ»

Проблемна ситуація 1.Надмірне інтелектуальне навантаження учнів.
 Проблемна ситуація 2. Життєвий успіх і здоровя.
Проблемна ситуація 3.Феномен «білої ворони»

Підсумкова рефлексія
1.     Практична вправа «Модель балансу життєвої енергії»
(Несмашна Г Є.- методист ТКМЦ НОІМ, психолог)
2.     Бліц-коментарі експертів.
3.     Формування учасниками круглого столу  рекомендацій для практичного використання у роботі.








Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»