Формування здоров’язбережувальної компетентності педагогів у роботі з обдарованими учнями. Формування здоров’язбережувального середовища обдарованих учнів.
4 лютого 2015 року на базі ТЗОШ №4 відбувся круглий стіл на тему: " Формування здоров’язбережувальної компетентності педагогів у роботі з
обдарованими учнями. Формування здоров’язбережувального середовища обдарованих учнів."
Мета: Створення умов для
подальшої модернізації навчально-
виховного процесу курсу «Основи здоров’я» на засадах освітніх інновацій та стимулювання
до самоосвітньої діяльності педагогів;
- розвиток здоров’язбережувальної
та психосоціальної компетентності вчителів «Основ здоров’я» у роботі з обдарованими учнями ;
- створення якісного
освітнього середовища для неперервної освіти вчителя щодо викладання предмету
«Основи здоров’я» через різні форми методичної роботи та подальшої їх
реалізації у практику роботи з обдарованими учнями ;
- апробація нових форм інтерактивної співпраці педагогів з обдарованими
учнями.
Форма проведення : круглий стіл.
Співорганізатори: методоб’єднання вчителів
«Основ здоров’я», лабораторія якості освіти та обдарованої дитини ТКМЦНОІМ,
ТЗОШ №4, клуб обдарованих школярів міста «КОШТ»
Експертний реліз
1.Особливості сприятливого шкільного
середовища.
Левенець Н.І. –директор ТЗОШ №4
2.Інноваційні підходи до організації роботи з
обдарованими дітьми.
М.М.Николин
- заступник директора ТКМЦНОІМ, керівник
лабораторії якості освіти та обдарованої
дитини
3.Формування здоров’язбережувального
середовища обдарованої дитини.
Л.П.Козловська -методист ТКМЦНОІМ
4. Фактори, які впливають на розвиток
обдарованості .
С.З.Храбра -кандидат біологічних наук,викладач кафедри «Здоров’я людини,
фізичної реабілітації
та безпеки життєдіяльності» ТНПУ ім. В.Гнатюка
5.Формування позитивного ставлення до
здорового способу життя.
Гричук І.В.- лікар – методист КУТОР «Центр здоров’я»
6.Педагогічні умови
успішної організації навчально-виховного
процесу обдарованих учнів.
Сеньків В.М. - методист ТКМЦНОІМ
Ток-шоу «Стосується
кожного» за участю експертів,
вчителів,методистів,учасників клубу «КОШТ»
Проблемна ситуація
1.Надмірне інтелектуальне навантаження учнів.
Проблемна ситуація 2. Життєвий успіх і здоров’я.
Проблемна ситуація
3.Феномен «білої ворони»
Підсумкова рефлексія
1.
Практична вправа «Модель балансу
життєвої енергії»
(Несмашна Г Є.- методист ТКМЦ НОІМ, психолог)
2.
Бліц-коментарі експертів.
3.
Формування учасниками круглого
столу рекомендацій для практичного використання
у роботі.
Комментарии
Отправить комментарий