Інформаційне повідомлення. Для охочих вчителів курсу «Основи здоров’я»
КОНФЕРЕНЦІЯ
«ПЕДАГОГІКА ЗДОРОВ’Я»
Міністерство освіти і науки України
Харківський національний
педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Інститут педагогіки та психології
Центр здоров’язбережувальної педагогіки
Природничий факультет
Інститут педагогіки та психології
Центр здоров’язбережувальної педагогіки
Природничий факультет
Кафедра здоров’я людини та
корекційної освіти
2015 року кафедра здоров’я людини та корекційної
освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г. С.
Сковороди планує провести
V Всеукраїнську заочну науково-практичну
конференцію з міжнародною участю «Педагогіка
здоров’я», яка буде
присвячена висвітленню теоретичних та практичних результатів досліджень щодо
збереження та формування здоров’я дітей, учнівської та студентської молоді.
До участі в роботі конференції запрошуються науковці,
викладачі вищих навчальних закладів, студенти, співшукачі, аспіранти,
докторанти, учителі загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів.
Випуск та розсилку збірки матеріалів конференції буде
приурочено до 15 травня — 170-річчя з дня народження видатного вченого, Нобелівського
лауреата 1.1. Мечникова.
Оргкомітет
приймає матеріали за такими напрямами:
- сучасний
розвиток учень І. І. Мечнікова про імунітет, ортобіоз, теорії старіння та їх
значення для відновлення, збереження та розвитку здоров’я людини;
•
здоров’я людини
як медико-біологічна, екологічна, соціально-економічна, культурологічна та
психолого-педагогічна категорія;
•
шляхи
ноосферного розвитку 'України та стан фізичного, психічного, духовного й
соціального здоров’я дітей, підлітків та молоді;
•
еколого-валеологічна
культура як стратегія здоров’язбережувальної та екологобезпечної поведінки
особистості в навколишньому середовищі;
•
методолого-теоретичні
основи педагогіки здоров’я;
•
сучасні підходи
до створення здоров’я- збережувального освітнього середовища в навчальному
закладі;
•
фізичне
виховання, фізична реабілітація та рекреація в збереженні здоров’я;
•
біоетика і
проблеми збереження здоров’я людини;
•
психолого-педагогічні
основи профілактики шкідливих звичок та соціально-небезпечних захворювань (токсикоманія,
наркозалежність, алкоголізм, тютюнопаління,
інфекції, що передаються статевим шляхом, ВІЛ/СНІДУ,
•
здоров’язбережувальні
освітні технології;
•
психолого-педагогічні
засади формування здорового способу життя;
•
методика
викладання безпеки життєдіяльності, екологічних та валеологічних дисциплін;
•
досвід
діяльності шкіл, що входять до Всеукраїнської мережі «Школа сприяння здоров’я»
та «Школа сталого розвитку»;
•
актуальні
проблеми корекційної педагогіки та психології;
•
медико-психолого-педагогічний
супровід сучасних інклюзивних процесів у загальноосвітніх та вищих навчальних
закладах.
Комментарии
Отправить комментарий