Марафон знань з домедичної допомоги"Я можу врятувати людське життя"

7 листопада на базі ТЗОШ №24 стартував восьмий «Марафон знань із базових принципів першої медичної допомоги «Я можу врятувати людське життя»».
Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів є одним з пріоритетів сучасної освіти. Забезпечення особистої безпеки і збереження свого здоров'я, мабуть, одна з найважливіших сторін практичних інтересів людства з давніх часів до наших днів. Значну роль при цьому відіграє засвоєння базових принципів надання домедичної допомоги, яку  повинна  вміти надати кожна людина, тим більше випускник  навчального закладу, адже від цього залежить життя людини. Формування уміння  виконувати алгоритм надання домедичної допомоги потерпілому в разі надзвичайних ситуацій передбачає зміст предметів «Біологія» та  «Основи здоров’я». Ця життєво важлива навичка звичайно якісно  формується у тісній співпраці вчителів і медиків .



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.

«Школа сприяння здоров’ю»