Овітнє трансфер-містечко інноваційних можливостей. Проектно-компетентнісна локація.
16 листопада на базі ТНВК №35 працювала проектно- компетентнісна локація освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей на тему:"Школа сприяння здоров'ю".
Заклад
сприяння здоров'ю – це освітня установа, в якій в процесі навчання і виховання на основі
нових технологій, в умовах, сприятливих для стану здоров'я дітей і дорослих,
здійснюється усвідомлене педагогами, медичними працівниками і батьками
формування культури здоров'я. Це відбувається за активної участі самих дітей. Основи діяльності
школи сприяння здоров'ю складають: розвиваюче навчання і виховання, лікувальна
педагогіка, здоров'язбережувальні технології, динамічне спостереження за станом здоров'я дітей,
медико-педагогічна активність сім'ї.
Пріоритетні напрями:
Унікальний вид фізичної
активності. Специфічні особливості впливу плавання на дитячий організм
пов’язані з активними рухами в воді. При цьому організм дитини піддається
подвійному впливу: з одного боку – фізичних вправ, з іншого – унікальних
властивостей водного середовища.
Казкотерапія –
найдавніший спосіб терапії. Допомагає отримати почуття захищеності у світі,
надає можливість програти основні життєві ситуації у «захищеному режимі» –
через казки. Казка набагато старша, ніж наука психологія, і за силою свого
впливу на дитину з особливими освітніми потребами, ніяк не поступається їй.
Казкотерапія найкраще «працює» у комплексі із іншими видами арт-терапії.
ЗДО №34. Музикотерапія.
Ліки, які слухають…Музикотерапія є важливим чинником становлення і розвитку
гармонійної особистості через вплив на:емоційно-чуттєву сферу, інтелектуальні
здібності, психотерапевтичний і фізіологічний стан.
ТНВК ШМЛ №15. «Навчання в русі».
«Люди часто хворіють, бо глядітися не вміють», -
каже народне прислів’я. Саме навичка «глядітися» і є метою вчителів, які досить
майстерно працюють з дітьми. Проблемі здорового способу життя, як важливого
чинника особистості, присвятила свої дослідження науковець Дубогай О. Д.,
професор Київського інституту гігієни. У жовтні 2016 року у закладі розпочато
дослідно-експериментальну роботу за методикою «Навчання в русі» .
Аналіз
результатів діагностики стану здоров’я учнів продемонстрував ,що
більшість школярів мають захворювання шлунково-кишкового тракту. З метою
усунення цієї проблеми творчою групою вчителів закладу було
розроблено ряд заходів, спрямованих на популяризацію здорового харчування.
Повторна діагностика стану здоров’я контрольної групи дітей засвідчила позитивну динаміку. У 2015році школа
стала учасником проекту «Абетка здорового харчування».
ТЗОШ №25. Арт-терапія.
Предмети художньо-естетичного
циклу сприяють розвитку емоційно-почуттєвої сфери учнів. В
навчанні важливо використовувати прийоми арт-терапії, які сприяють не тільки збагаченню
морально-духовної сфери школярів, але й ефективно впливають на формування
ключових життєвих компетентностей.
Комментарии
Отправить комментарий