Презентація програми факультативного курсу "Молодь на роздоріжжі"

12 листопада на базі ТЗОШ №4 відбулася зустріч  вчителів курсу «Основи здоровя», класних керівників навчальних закладів, методистів ТКМЦНОІМ, ТОКІППО з  колегами освітянами м.Львова. Питання , яке обєднало педагогів дотичне до всіх учасників навчально-виховного процесу і є дуже важливим. Це питання формування здоровязберігаючої компетентності учнів, навичок здорового способу життя, здоровязберігаючого середовища навчальних закладів. Саме тоді, коли наші випускники будуть здоровими вони зможуть стати активними громадянами , хорошими професіоналами, створити міцну сімю, проявити всі свої нахили та здібності. Це завдання можна реалізувати тільки в тому випадку коли здоровязбережувальне наповнення будуть мати всі аспекти навчання , виховання і розвитку дитини .

  Освітяни м.Львова презентували свою авторську  програму факультативного курсу «Молодь на роздоріжжі» розроблену спільно з Інститутом Інноваційного розвитку та змісту освіти , яка ставить на меті формування  здоровязберігаючих навичок і звичок здорового способу життя наших школярів. Новикова Н.І. – кандидат педагогічних наук,завідувач кафедри предметів природничо-математичного циклу ЛОІППО та Озерний В.М.- директор програми у Західному регіоні використовуючи інтерактивні методики цікаво презентували окремі розділи програми, її методичний супровід. Зустріч видалась цікавою,емоційною та пізнавальною і зацікавила педагогів міста. Вони виявили бажання зустрітися знову уже на більщ тривалій конференції ,яка також планується у нашому місті. Хочеться  вірити що ця зустріч  буде початком нової справи на користь нашим дітям.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Біоадекватна технологія навчання

Звіт роботи методоб'єднання вчителів основ здоров'я за I півріччя 2016-2017 н.р.

Воркшоп для сучасного вчителя:" Формування інтерактивного середовища Нової української школи через розвиток професійних компетентностей вчителя основ здоров’я. Визначення пріоритетних форм і методів навчання сучасного фахівця в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти.